Autor Wątek: Silniki.  (Przeczytany 7022 razy)

Offline jaguarstype2004

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 531
  • Kocham to forum
Odp: Silniki.
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 03, 2019, 12:15:08 pm »
jeszcze nie słyszałem żeby ktoś rozrząd wymieniał w 3.0 czy 4.2 nawet ciężko jest dostać części, u mnie 320 k przebieg i nic się nie dzieje kompletnie, cewki dosyć często padają,ale ja mam gaz założony, dobre zamienniki są tanie na szczęście, lewe powietrze to standard w tych silnikach, ja nie raz z tym walczyłem, ale tutaj potrzeba mechanika, 95% mechaników nie ogarnia tych aut,jak masz ogarniętego, to nie będzie problemów, poza tym bierz 4.2 bez gadania, jak kupisz nie katowany i będziesz dbać to 500 tys zrobi bez remontu, zakładasz gaz jak chcesz i latasz w kosztach golfa w ropie, czasami cewka padnie i poci się szybko z pod pokryw zaworów, poza tym bezobsługowe obydwa silniki

Offline Boodzio2

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.071
Odp: Silniki.
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 03, 2019, 21:10:58 pm »
Rozrządu szukasz ile kpl ?

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Konstruktywna dyskusja  ,kluczem do rozwi±zania z³o¿onych problemów.
Aktualnie bez Jaguara.

Offline qsedan

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Kocham to forum
Odp: Silniki.
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 04, 2019, 21:25:43 pm »
Były w v8 przypadki uszkodzonego wału ? Na grupie na FB 2 osoby w ostatnim czasie pisały,ze miały właśnie taką niespodziankę,przed uszkodzeniem zaświeciło ciśnienie oleju.

Offline xsnailx

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 176
  • Kocham to forum
Odp: Silniki.
« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 05, 2019, 13:21:42 pm »
pytanie o jakim pisali v8 ;-) stary 4.0 - 4.2 czy tez moze 5.0 ? bo z tej plejady 4.2 najlepsze. Mam w wersji SC i smiga az milo (aczkolwiek dbam o olej i tak jak w innych samochodach zmieniam max co 10 kkm).

Offline qsedan

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Kocham to forum
Odp: Silniki.
« Odpowiedź #19 dnia: Wrzesień 05, 2019, 17:26:39 pm »
O 4.2 w xf.

Offline qsedan

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Kocham to forum
Odp: Silniki.
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 05, 2019, 19:16:56 pm »
xsnailx Jaki masz przebieg ? I jakich napraw dokonywałeś ?  jcpf-animated

Offline xsnailx

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 176
  • Kocham to forum
Odp: Silniki.
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 26, 2019, 14:37:50 pm »
4,2 sc, 2009 rocznik - 151 kkm obecnie,  wymieniałem rurkę plastikowa od zaworu pcv, przewód od podciśnienia, przewód olejowy miedzy chłodnicami oleju (wszystko efekt okolicznych kun, problem już wyeliminowany przez owczarka niemieckiego od sąsiada ;-)) + standardowo obsługowe sprawy jak : olej w skrzyni, cewki + świece przy 120kkm, olej w superchargerze (plus oczywiście nowy komplet uszczelek na których się trzyma SC i przepustnica) i dyfrze przy 150kkm, klocki, tarcze, olej co 10kkm. Ciśnienie oleju mam praktycznie książkowe (z ciekawości sprawdziłem po twoim wpisie).

Offline ZAIC

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 180
  • XF SV8
Odp: Silniki.
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 27, 2019, 06:44:14 am »
Sorki za OT, ale chciałbym zapytać, gdzie i za ile zamawiałeś te uszczelki od SC i przepustnicy? Za niedługo planuję wymianę kółka w kompresorze, do tego czy trzeba czy nie zrobię regenerację samego kompresora plus wymiana oleju, uszczelki też trzeba nowe.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 27, 2019, 17:54:06 pm wysłana przez MicGin »

Offline xsnailx

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 176
  • Kocham to forum
Odp: Silniki.
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 27, 2019, 11:05:58 am »
zamawial mi mechanik - z tego co wiem to tutaj www . brit-car . co . uk

Offline ZAIC

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 180
  • XF SV8
Odp: Silniki.
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 27, 2019, 11:31:46 am »
Dzięki:)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 27, 2019, 17:54:17 pm wysłana przez MicGin »

Offline Boodzio2

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.071
Odp: Silniki.
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 27, 2019, 13:41:39 pm »
Wszystko masz w v12 uszczelki grosze kosztują.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Konstruktywna dyskusja  ,kluczem do rozwi±zania z³o¿onych problemów.
Aktualnie bez Jaguara.

Offline Amper

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 131
  • Lubiê samochody
Odp: Silniki.
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 27, 2019, 14:11:51 pm »
A jak z jakością części w sklepie V12? Zamienniki dają radę? Bo oprócz części oryginalnych widzę, że są też jakiejś firmy EUROSPARE UK.

Offline Boodzio2

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.071
Odp: Silniki.
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 27, 2019, 14:17:17 pm »
Wszystko składam na uszczwlkach od Krzyśka i nie ma problemu.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Konstruktywna dyskusja  ,kluczem do rozwi±zania z³o¿onych problemów.
Aktualnie bez Jaguara.

Offline xsnailx

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 176
  • Kocham to forum
Odp: Silniki.
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 27, 2019, 14:35:23 pm »
potwierdzam, mozna smialo brac w v12

Offline qsedan

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Kocham to forum
Odp: Silniki.
« Odpowiedź #29 dnia: Listopad 21, 2019, 00:52:23 am »
W 4.2 i 3.0 jest hydrauliczna regulacja zaworów ?