Wracając z pracy coś zauważyłem, że auto trochę nierówno pracuje na jałowym, po niedługiej chwili jakby zaczął lekko szarpać przy ruszaniu (automat), po następnym kilku minutach zaczął szarpać przy dodawaniu gazu i jeszcze bardziej nierówno pracować, zaczął migać chceck engine. Od razu w trakcie jazdu wpiąłem ELM-a, którego wożę w aucie. Wyniki:
- Standardowo P0191 ale myślę, że nie ma co tu tego poruszać.
- P0516 Battery Temperature Circut Low
- P1000 ale to też raczej nie ważne, bo to norma przy podłączaniu ELM'a
Błędy pokasowałem i ponownie pomierzyłem:
P0513 - Incorrect Immobilizer Key ("Immobilizer pending SAE J1930 approval)
P1316 - Układ napędowy. Battery DPM coś tam, nie zdążyłem sprawdzić - czyżby wtrysk ?
Znowu się zatrzymałem, zgasiłem i odpaliłem auto, pokasowałem błędy i:
- P0513 - Incorrect Immobilizer Key ("Immobilizer pending SAE J1930 approval)
Auto telepie, szarpie przy ruszaniu i ogólnie coś się trzęsie.
Ktoś pomoże ?? A jasna cholera dziś umówiłem się do gazownika i zamówiłem tarcze z klockami Brembo, bo mam pękniętą tarczę myśląc, że w tym miesiacu starczy problemów ... No i dupa... Przyszły szybciej niż oczekiwałem...