Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Strona główna
Pomoc
Zaloguj się
Rejestracja
FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
»
Dział Techniczny
»
S-TYPE (1999-2007)
»
Zablokowany Immobilaizer
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: Zablokowany Immobilaizer (Przeczytany 2088 razy)
Piotr200
Gość
Zablokowany Immobilaizer
«
dnia:
Czerwiec 02, 2013, 14:37:40 pm »
Witam mam pytanie czy może mi ktoś poradzić jak odblokować immobilaizer w jaguarze S-Type 3.0 2004 rok.
Już 3 miesiące auto stoi zablokowane i nikt nie może sobie z nim poradzić czy zostaje mi tylko serwis ? Silnika nie można odpalić alarm działa zamyka i otwiera samochód.Pozdrawiam Piotr z Bogatyni.
Zapisane
Artek123
JCPF Club Member
Forumowicz Sovereign
Wiadomości: 820
....by³ S-Type 3.0 V6... ....jest XJ6 seria III...
Odp: Zablokowany Immobilaizer
«
Odpowiedź #1 dnia:
Czerwiec 02, 2013, 14:44:09 pm »
Pewny jesteś że to immobilaizer???
Rozumiem że wszystkie bezpieczniki sprawdzone, rozrusznik, napięcie na świece i cewki, paliwo do silnika dopływa...
Zapisane
Jeep Cherokee
BMW 3 GT
Jaguar XJ6 seria III
Jaguar Parts
Gość
Odp: Zablokowany Immobilaizer
«
Odpowiedź #2 dnia:
Czerwiec 02, 2013, 14:47:45 pm »
a czujnik wstrząsowy nie zadziałał? jest koło nóg kierowcy w takiej dziurze w słupku.
Zapisane
xf 2008
Forumowicz
Wiadomości: 41
Odp: Zablokowany Immobilaizer
«
Odpowiedź #3 dnia:
Czerwiec 03, 2013, 00:13:43 am »
Witam.Wiem jak to sie robi w niektorych autach ale z jaguarem nie sprawdzalem .Najczesciej trzeba dostac sie do elektrozaworu i zasilic go z zewnatrz 12v robilem to w paru autach fiata alfy i chyba jesli dobrze pamietam w golfie.we fiacie 19 td elektro zawor byl jesli pamietam dobrze na pompie wtryskowej zabespieczony jakims ksztaltownikiem ktory trzeba bylo zdematowac by sie tam dostac. w alfie podobnie. w srwisie podaja ze elektro zawory od inmobilajzera sa kodowane ale w moim przypadku to niebyla prawda i byly to po prostu zwykle cewki 12 v i zawory nic wiecej, zasililemje ze stacyjki a by wlaczly sie po przekreceniu jej w pozycji start i po ptakach. INMOBILAIZER JEST KODOWANY PRAWDO PODOBNIE TYLKO MIEDZY CZYTNIKIEM NA STACYJCE A CENTRALKA A DALEJ WYCHODZI SYGNAL 12V I TYLE. POZDRAWIAM.
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
»
Dział Techniczny
»
S-TYPE (1999-2007)
»
Zablokowany Immobilaizer