Masz taki sam silnik co ja czyli teoretycznie łatwiejsza sprawa z zamianą na automat . A dlaczego to już pisze :
1. do silników 3.2 sa montowane automaty jeszcze bez płyty sterującej ( czyli skrzynia nia ma jeszcze nawet diagnostyki )
2. skrzynia w silnikach 3.2 jest mechaniczno hydrauliczna sterowana elektrozaworami , które się , o ile pamietam otwierają podczas naciskania pedłau gazu ( pedał gazu ma 2 linki do skrzyni i silnika )
3. musisz oczywiście zmienic sprzegło ze zwykłego na hydrokinetyczne
4. skrzynia jaka była montowana w silniku 3.2 to 4HP22
5. musiałbyś sie oczywiście psychicznie przygotować do rozebrania znacznej części samochodu , łacznie z wnetrzem ( lewarek w manualu inaczej sie porusza niż lewarek automatu , więc konsole środkową musiałbyś rozebrać i upewnić się że taka przeróbka bedzie u ciebie możliwa )
Co do reszty , to widziałem XJ40 w manualu w komisie jak kupowałem swoją , ale nawet w niej nie siadałem bo odstraszyła mnie swoim wnetrzem , tak więc niemam dośwadczenia z wersja manualna , która jest z resztą bardzo rzadka ( i przez to bardziej pożadana przez niektórych kolegów z formu ) . Odnośnie automatu tyle mogłem ci powiedzieć , odnośnie kosztów , pewnie nie byłyby małe . Sama skrzynia pewnie tak z 3,500 zł ( pisze o takiej po regeneracji , bo takej z allegro za 800 zł bym nie ryzykował ) reszta osprzetu pewnie juz troche mniej ale ogulnie z 4,500 zł by trzeba były wydac , a jak nie bedziesz tego robił sam to jeszcze dolicz sobie z 2000 zł robcizny bo każdy bedzie sie bał podjąć takiego wyzwania . Wybacz że pisze o takich sumach , ale takie sa fakty jak chce sie w jagu cos dobrze z robic ( a nie na odwal ) to trzeba najczęściej duzo kasy wydać .