A więc tak : auto na kanał, odkręcamy 12 śrub imbusowych (6) potem dwie trzynastki trzymające podporę, wał kładziemy na stół, ściągamy przegub ten od strony mostu, jest on zabezpieczony ala "segerem" potem zbijamy całą podporę, najlepiej mieć szeroki płaski śrubokręt do pobijania i uderzać w bieżnie wewnętrzną łożyska, bieżnia wewnętrzna jest zasłonięta taką blaszką, uderzamy przez tą blaszkę, jak zbijemy podporę kładziemy na stół i oglądamy, podważamy blaszki zasłaniające łożysko i je wyjmujemy i wyrzucamy, z jednej strony podpora będzie odlana a z drugiej będzie taka "miseczka" z blachy ją demontujemy ostrożnie ponieważ będzie z powrotem potrzebna. Po jej wyjęciu ukazuje się nam łożysko 6013 w rs. Kładziemy podporę pomiędzy (w moim przypadku) 2 cegły tak aby łożysko mogło swobodnie wylecieć i od góry "naparzamy" w łożysko młotkiem, wystarczą dwa mocne puknięcia aby one wyleciało. Potem bierzemy je do wora i jedziemy do sklepu kupić drugie, polecam firmę łożysk fag (ja zapłaciłem za łożysko 80zł). Nowe łożysko montujemy w podporze uderzając w zewnętrzną bieżnię najlepiej pomóc sobie starym łożyskiem ale należy pamiętać aby uderzać tylko i wyłącznie w kant bieżni zewnętrznej. (pobijanie w bieżnie wewnętrzną uszkodzi łożysko!!). Potem montujemy "miseczkę" z powrotem również najlepiej pobijając po kancie zewnętrznym. Podpora gotowa, teraz należy ją nabić na wał, (młotek i płaski śrubokręt do pobijania) i należy pamiętać aby uderzać tylko i wyłącznie w bieżnie wewnętrzną i bardzo staranie uderzać aby nie uszkodzić osłony gumowej łożyska. Montujemy z powrotem wał no i włala gotowe. Mi to zajęło z ręką na sercu około 1,5h (+zakup nowego łożyska). Moje umiejętności przy samochodach określam na 5 w skali do 1-10, a więc każdy majsterkowicz poradzi sobie z tym bez problemu. Nie ma się czego bać. No i na sam koniec jeszcze dodam że w dwie osoby łatwiej to będzie zrobić (przyda się do demontażu i montażu wału oraz do trzymania jak będziemy wykonywać wszystkie operacje młotkiem)POZDRAWIAM
P.S. Jeżeli ktoś bał by się że nie poradzi sobie z wybiciem i wbiciem nowego łożyska w podporę to na allegro po wpisaniu frazy podpora wału x-type są dostępne nowe. W każdym x-type podpora wału jest wymienialna bez cięcia a więc obalam mit "nierozbieralności"