H1...
Niestety te żarówki są błędnie zaprojektowane technologicznie i nawet jeśli kupisz jakości OE (OSRAM, HELLA, PHILIPS), to mają wadę wynikającą z ich konstrukcji, a producentom... cóż jest to na rękę, że się często przepalają i są wrażliwe na wszelkie czynniki (wahania napięcia, wibracje etc.) Wiadomo, w żarówkach halogenowych (ale i próżniowych również) najczęściej przepala się żarnik (1), ale nie w przypadku H1. W przypadku tych żarówek wadliwe jest połączenie bańki ze stykiem (2) i to w tym miejscu pod wpływem temperatury i natężenia prądu się przepala obwód. Większość osób w pierwszej chwili twierdzi, że żarówka jest dobra... a nie jest. Mało tego, zdarzają się nowe żarówki uszkodzone w ten sposób. Sam miałem takowy przypadek z NARVĄ (dlatego teraz nie kupuje w blistrach tylko w kartonach i miernik, bo w hurtowniach niestetty nie ma zwrotów na części elektryczne).
...ale i miałem jeden przypadek X-a w którym problemem były masy lamp. Obciążenie 5W postoju czy 21W kierunku nie robiło poblemu, ale 55W dla światła mijania czy drogowego było za dużym obciążeniem.