rzeczywiście na bardzo śliskiej całkiem obróci jeśli będziesz ciągnął cały czas, odpuść trochę gaz i dodaj podczas wychodzenia z zakrętu, tył wtedy poleci na zewnętrzną ale przód pociągnie i pojedziesz ślizgiem.
Wiem! Tak się składa, że jestem instruktorem techniki jazdy, ale masz całkowitą rację!
![super :-super](https://jaguarclubpoland.net/forum/Smileys/classic/grsuper.gif)
Tyle, że po późniejszym dodaniu zachowywał się identycznie jak tylno napędowy.
Poszedłem tropem zbyt słabej przyczepności tylnych kół i takiego nietypowego zachowania.
Wymieniłem tylne opony na nowe zimówki, zbiornik paliwa na full i zupełnie inna bajka!
Teraz faktycznie czuć ten napęd 4x4.
Wniosek- w zimie bez DSC lepiej mieć pełny kociołek
Szkoda tylko, że się już zima kończy, bo zabawa była przednia
![jestem za :-za](https://jaguarclubpoland.net/forum/Smileys/classic/5761za.png)
i nie ukrywam, że napęd 4x4 i skrzynia manualna przeważyły w kupnie właśnie tego egzemplarza
Byłem więc trochę zawiedzony, ale już jest ok!
I jeszcze jedno...przestudiowałem schemat ABS - ABS/TC i wynika z niego, że moduł różni się tylko jednym pinem, na który podajemy masę z przycisku przy lewarku zmiany biegów. Jeżeli mi się uda przerobić na TC, to na pewno się podzielę
Dziękuje za pomoc!