FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: werdew w Marzec 27, 2022, 18:36:32 pm
-
Zakładam że wszystko jest możliwe więc pytanie natury bardziej technicznej.
Czy mocowania pasują? więc podmianka 1:1 wyjął włożył?
Czy poza pojemnością cała reszta jest taka sama?
Czy komputer musi iść za silnikiem?
-
Różnica jest tylko w pojemności ale jeśli pamięć mnie nie myli 2.2 miały skrzynię 6 a 2.0 - 5.
Chyba ze w 3 lifcie masz właśnie 6tkę. Bardzo mało tego więc i człowiek nie obyty.
No i jeśli dobrze kumam to sterowanie turbiną było w ostatnich latach produkcji już elektryczne a nie podciśnieniem (EGR też).
Więc tu trzeba by szukając silnika zwrócić uwagę by nie było niespodzianek.
Co do kompa nie wiem ale pewnie do wymiany.
Jest sens się bić o 25km/30 Nm? Chyba lepiej wirusem orargnąć.
-
..
Jest sens się bić o 25km/30 Nm? Chyba lepiej wirusem orargnąć.
Bardziej mi chodziło o przyklejenie znaczka 2.2 :-hehe
A tak serio, podobno jeszcze dochodzi do tego lepsza "kultura pracy"?
Bo ten 2.0d to jak silnik od t34 słychać.
Czyli - silnik w komplecie ze skrzynią i osprzętem byłby wskazany :-trudno
-
Jak lepsza kultura pracy to mit...
Te silniki różnią się jedynie:
1. Wykorbieniem walu
2. Korbowodami
3. Wtryskiwaczami 70x a nie 50x
4. Wszystkie 2.2 są na elektronicznym nastawniku turbiny i elektronicznym EGR
5. 2.2 miał manuala 6-biegowego
6. Pompy wysokiego ciśnienia były już te nie opiłkujące
Nawet bloki mają te same (nadlane 20), jak masz się bawić w swapa lepiej zrób na porządnie układ wtryskowy i dobry remap sterownika, będziesz bardziej zadowolony. "4" z przodu wykresu Nm jest możliwa ;D
-
.."4" z przodu wykresu Nm jest możliwa ;D
Brzmi interesująco :-za