FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
		Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: werdew w Marzec 27, 2022, 18:36:32 pm
		
			
			- 
				Zakładam że wszystko jest możliwe więc pytanie natury bardziej technicznej.
 Czy mocowania pasują? więc podmianka 1:1 wyjął włożył?
 Czy poza pojemnością cała reszta jest taka sama?
 Czy komputer musi iść za silnikiem?
 
- 
				Różnica jest tylko w pojemności ale jeśli pamięć mnie nie myli 2.2 miały skrzynię 6 a 2.0 - 5.
 Chyba ze w 3 lifcie masz właśnie 6tkę. Bardzo mało tego więc i człowiek nie obyty.
 No i jeśli dobrze kumam to sterowanie turbiną było w ostatnich latach produkcji już elektryczne a nie podciśnieniem (EGR też).
 Więc tu trzeba by szukając silnika zwrócić uwagę by nie było niespodzianek.
 Co do kompa nie wiem ale pewnie do wymiany.
 Jest sens się bić o 25km/30 Nm? Chyba lepiej wirusem orargnąć.
- 
				..
 Jest sens się bić o 25km/30 Nm? Chyba lepiej wirusem orargnąć.
 
 
 Bardziej mi chodziło o przyklejenie znaczka 2.2  :-hehe
 A tak serio, podobno jeszcze dochodzi do tego lepsza "kultura pracy"?
 Bo ten 2.0d to jak silnik od t34 słychać.
 
 Czyli - silnik w komplecie ze skrzynią i osprzętem byłby wskazany  :-trudno
- 
				Jak lepsza kultura pracy to mit...
 
 Te silniki różnią się jedynie:
 1. Wykorbieniem walu
 2. Korbowodami
 3. Wtryskiwaczami 70x a nie 50x
 4. Wszystkie 2.2 są na elektronicznym nastawniku turbiny i elektronicznym EGR
 5. 2.2 miał manuala 6-biegowego
 6. Pompy wysokiego ciśnienia były już te nie opiłkujące
 
 Nawet bloki mają te same (nadlane 20), jak masz się bawić w swapa lepiej zrób na porządnie układ wtryskowy i dobry remap sterownika, będziesz bardziej zadowolony. "4" z przodu wykresu Nm jest możliwa  ;D
- 
				.."4" z przodu wykresu Nm jest możliwa  ;D
 
 
 Brzmi interesująco  :-za