Autor Wątek: Swap 2.0D na 2.2D - "zady i walety" Pytania.  (Przeczytany 968 razy)

Offline werdew

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 99
  • Powrót Kota Marnotrawnego :)
Swap 2.0D na 2.2D - "zady i walety" Pytania.
« dnia: Marzec 27, 2022, 18:36:32 pm »
Zakładam że wszystko jest możliwe więc pytanie natury bardziej technicznej.
Czy mocowania pasują? więc podmianka 1:1 wyjął włożył?
Czy poza pojemnością cała reszta jest taka sama?
Czy komputer musi iść za silnikiem?
« Ostatnia zmiana: Marzec 27, 2022, 19:20:27 pm wysłana przez werdew »
X-type(08' Red)   2L Diesel
S-type(05' Black) 4.2 v8 (+LPG) sprzedny
X-type(05' Black) 2.5 V6 4x4 sprzedany

Offline gonzo7

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 808
Odp: Swap 2.0D na 2.2D - "zady i walety" Pytania.
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 27, 2022, 22:27:36 pm »
Różnica jest tylko w pojemności ale jeśli pamięć mnie nie myli 2.2 miały skrzynię 6 a 2.0 - 5.
Chyba ze w 3 lifcie masz właśnie 6tkę. Bardzo mało tego więc i człowiek nie obyty.
No i jeśli dobrze kumam to sterowanie turbiną było w ostatnich latach produkcji już elektryczne a nie podciśnieniem (EGR też).
Więc tu trzeba by szukając silnika zwrócić uwagę by nie było niespodzianek.
Co do kompa nie wiem ale pewnie do wymiany.
Jest sens się bić o 25km/30 Nm? Chyba lepiej wirusem orargnąć.

Offline werdew

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 99
  • Powrót Kota Marnotrawnego :)
Odp: Swap 2.0D na 2.2D - "zady i walety" Pytania.
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 28, 2022, 08:12:13 am »
..
Jest sens się bić o 25km/30 Nm? Chyba lepiej wirusem orargnąć.

Bardziej mi chodziło o przyklejenie znaczka 2.2  :-hehe
A tak serio, podobno jeszcze dochodzi do tego lepsza "kultura pracy"?
Bo ten 2.0d to jak silnik od t34 słychać.

Czyli - silnik w komplecie ze skrzynią i osprzętem byłby wskazany  :-trudno
X-type(08' Red)   2L Diesel
S-type(05' Black) 4.2 v8 (+LPG) sprzedny
X-type(05' Black) 2.5 V6 4x4 sprzedany

Offline eMWu

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 27
  • Transit 2.x TXDi EUROLINE
Odp: Swap 2.0D na 2.2D - "zady i walety" Pytania.
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 04, 2022, 10:00:45 am »
Jak lepsza kultura pracy to mit...

Te silniki różnią się jedynie:
1. Wykorbieniem walu
2. Korbowodami
3. Wtryskiwaczami 70x a nie 50x
4. Wszystkie 2.2 są na elektronicznym nastawniku turbiny i elektronicznym EGR
5. 2.2 miał manuala 6-biegowego
6. Pompy wysokiego ciśnienia były już te nie opiłkujące

Nawet bloki mają te same (nadlane 20), jak masz się bawić w swapa lepiej zrób na porządnie układ wtryskowy i dobry remap sterownika, będziesz bardziej zadowolony. "4" z przodu wykresu Nm jest możliwa  ;D
Awaryjne otwieranie pojazdów
Diagnostyka komputerowa JWDS / SDD kodowania
Weterynarz od dziwnych przypadków.
+48 794 743 772

Meldujê, panie oberlejtnant, ¿e wszystko jest w porz±dku, tylko kot jest ga³gan i ze¿ar³ kanarka. – Jaroslav Ha¹ek

Offline werdew

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 99
  • Powrót Kota Marnotrawnego :)
Odp: Swap 2.0D na 2.2D - "zady i walety" Pytania.
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 04, 2022, 13:37:08 pm »
.."4" z przodu wykresu Nm jest możliwa  ;D

Brzmi interesująco  :-za
X-type(08' Red)   2L Diesel
S-type(05' Black) 4.2 v8 (+LPG) sprzedny
X-type(05' Black) 2.5 V6 4x4 sprzedany