FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Lexmar14731 w Czerwiec 22, 2016, 02:50:58 am
-
Witam mój warsztat wykrył usterkę jaka jest padniety stetoenii silnika który nie załącza cewki na jednym cylindrze tylko elektryk za bardzo nie chce się kochać w naprawę bo ma obawy że go uszkodzić może. Proszę podać mi czy można zamienić i kupić inny używany lub czy są jakieś na Lubelszczyźnie warsztaty co się zajmują naprawa. Dzięki za pomoc
-
A skąd pewność że to sterownik?
-
Kolego znajdź mechanika lub jedź do elektronika,który zdiagnozuje problem. Nie rób nic w ciemno. Równie dobrze może to być sama cewka. Driv4er ma rację. Masz na miejscu kol. Anatola i Andrzeja Lecha. Oni ci coś podpowiedzą w kwestii warsztatatu.
-
Kolego znajdź mechanika lub jedź do elektronika,który zdiagnozuje problem. Nie rób nic w ciemno. Równie dobrze może to być sama cewka. Driv4er ma rację. Masz na miejscu kol. Anatola i Andrzeja Lecha. Oni ci coś podpowiedzą w kwestii warsztatatu.
Chyba masz mnie za debila.......Jeszcze raz piszę że problem zdiagnozowany i pytanie nie brzmi co się zepsuło tylko gdzie to robią i czy lepioej kupić drugi i zaprogramować immobilizer z mojego czy ten naprawić mój elektryk nie podejmie się lutowania tego bo nie chce zepsuć. Czy kol. Anatol i Andrzej Lech naprawiają sterowniki?
-
Kol. Anatol lub Andrzej od dawna naprawiają swoje koty, w twoim rejonie, bo są z Lublina. Pytałeś się o mechanika lub warsztat. To dostałeś odpowiedź. I grzeczniej proszę, bo na następne zapytanie możesz nie dostać odpowiedzi. :-off
-
Jak by ktoś potrzebował to na tej stronie znajdziecie firmę z lublina co sie zajmuje wszystkimi sterownikami i modułami http://www.cartronik.pl/index.php?module=articles&id=5
-
Hehe, no odstaw do nich to nie wiem kiedy auto odzyskasz. Jeden z lubelskich warsztatów z najgorszymi opiniami
-
Hehe, no odstaw do nich to nie wiem kiedy auto odzyskasz. Jeden z lubelskich warsztatów z najgorszymi opiniami
No tak przecież ty też jesteś z tych okolic driv3er. Znasz tam wszystkich specjalistów. Pomóżmy koledze, bo narobi sobie tylko problemów i kosztów. W końcu od niego dawna ma kota.
-
Wszystkich nie znam ale dwóch znajomych z cartronikiem mieli poważne problemy. U jednego chyba nawet pozew sądowy był składany.
Moim zdaniem warto zadzwonić do VIP Serwis do Radomia bo daleko nie jest. Oni mają specjalizację i sprzęt do diagnozy w tym chyba nawet Autologic który robi więcej niż serwisowka.
U mnie w robocie się nie podejmiemy bo brak sprzetu. Na wszystkie inne naprawy zapraszam jednakże
-
(...) Oni mają specjalizację i sprzęt do diagnozy w tym chyba nawet Autologic który robi więcej niż serwisowka.
U mnie w robocie się nie podejmiemy bo brak sprzetu. Na wszystkie inne naprawy zapraszam jednakże
W którym miejscu autologic robi więcej niż serwisówka??
Tak ogólnie to sprawa jest prosta jak cep = wkładasz kompa, zrzucasz immobilizację. Alternatwynie stroisz jako nowy. Dwa klucze i działający CAN to wymóg. Lutowania są fajne na chwilę niestety i działają tak sobie.
-
Przy warsztacie nieautoryzowanym autologic zrobi więcej. Można jeszcze zgrać soft ze starego i wrzucić do drugiego. Chyba ze miałeś KRISS to na myśli
-
Ciężka sprawa, gość własnie jak dzwoniłem to od razu powiedział ze może za tydzień zrobią albo dłużej a jak by od starego przylutować sterownik bo są dwa jeden od jednej strony drugi wiadomo. Tutaj też chodzi o koszta bo takiego kompa mam drugiego
-
Ja pracuję na fabrycznych, ok muszę mieć ich parę, bo nowy S-type nie ruszy wczesnego a stary nie podejdzie do 2014 w górę, ale tak serio, to autologic jest tylko i wyłącznie okrojonym do poziomu KTS-a softem oryginalnym - nic więcej. Zrzucanie logów jest podstawową procedurą w fabrycznym systemie tylko... całkowicie zbędą, bo jest poważna biblioteka plików kalibracyjnych i aktualizacyjnych w nim, czego w Autologicu nie ma. To znaczy ściślej to jest, tylko nie tak rozbudowane.
Prawdziwie trudne rzeczy robi tylko fabryczny system bo ma podpowiedzi.
-
Kriss co byś zrobił na moim miejscu?
-
bierzesz drugi sterownik
wkładasz do samochodu
podpinasz IDS-a
zrzucasz immobilizację
patrzysz czy robi to samo
a) robi to samo - masz błędną diagnoznę pruj wiązkę
b) nie robi to samo - czyli działa - super ----> jeździsz
ostatecznie zanim zrzucisz imo zobacz czy czyta z niego błędy po IDS-ie jak czyta to jest szansa, że pójdzie gładko.
P.S. - a potem dopiero zastanawiać się czy programować moduł jako nowy (bo może sypać błędem, ze vin jest nie ten)
-
Jak myślisz ile może kosztować taki zabieg z imo i czy do tego jest potrzebne auto czy tylko sterownik
-
nie no wszystko można na stole zrobić, tylko nie widzę sensu. Samochód plus ids i chwila zabawy.
koszt.wymiana sterownika - zapewnie 2h, przypisanie imo z 30 min. test czy działa z 10-15 min.
Jak nie działa - to wtedy jest kombinowanie.
-
Dzięki chłopaki dużo mi pomogliście czyli będę musiał kompa z powrotem do auta i wtedy całość zostawić może tam w Radomiu. Jeden błąd wpisałem mianowicie nie załącza wtryskiwacza benzyny nie cewki i własnie ten elektryk mówił że są dwa takie małe kwadraciki jeden odpowiedzialny za jedną stronę wtrysków i drugi za drugą i własnie proponował żeby je zamienić albo jeden z tego drugiego i będzie ok ale sami powiedzcie co lepiej zrobić
Znalazłem kumatego chłopaka Dominik Dziki w Jaszczowie chłopak zna się na wszystkim i bez problemu mi to ma zrobić dzisiaj zostawiam auto dzięki za rozjaśnianie tematu, nie będzie lutowania tylko wgrywanie :)
-
Mija już prawie miesiąc a do tej pory moje komputery były u sześciu osób i nikt nie zgrał immobilizera ostatnia osoba to vip servis który twierdził ze zrobione ale kasy nie wziął co już mi od początku śmierdziało ze nie jest zrobione i tak było na starym chodzi na nowym nie
-
Witam auto opanowane w 20 minut w warszawie w firmie jag car wystarczył samochód i nowy sterownik polecam nawet prezenty dają 300 zl w wyłączeniem domykania dzwi
-
no to gratki kolego i szerokiej drogi. :-tylko