FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: Rune w Styczeń 27, 2016, 19:25:59 pm
-
Witam. 5Dni temu kupiłem Jaguara x-type 3.0 4x4 w Gazie rocznik 2001.
Problemu ukazał się dziś gdy wracałem ze szkoły pokazała się kontrolka silnika (Pomarańczowa) i auto na każdym biegu szarpie powyżej 3tyś obrotów przełączyłem też na benzynę na 5min i też był ten problem. Wróciłem do domu i za pomocą Aplikacji w telefonie usunąłem błędy, wszystko było okej Jaguar wkręcał się na obroty nie szarpał kompletnie nic po 20kilometrach znów pokazała się kontrolka i auto szarpało na 3tys +. I i tak kilka razy z rzędu. (4razy)
czy mógłby mi ktoś pomóc?? dlaczego tak się dzieje? :-help
Z góry dziękuje.
-
Napisz jakie masz błędy. Kasowanie błędu to nie usunięcie usterki, a usunięcie skutku usterki.
-
cruise not available jak zapala się kontrolka wyskakuję ten błąd
-
Chodzi o kody błędu, które usunąłeś aplikacją.
-
Dzieję się tak, żę się kasuje błędy i nie czyta co błąd oznacza. Najlepszym narzędziem do kasowania jest biały iPhone.
Następnie sprzedaje się samochód, a na iPhonie pokazuje się zdjęcia jaguara kolegom, mówiąc ze strasznie awaryjny samochód.
Rozumiem, zę kolega zanim napisał "prośbę o pomoc" poczytał o lewym powietrzu/cewce ?
-
Witam. 5Dni temu kupiłem Jaguara x-type 3.0 4x4 w Gazie rocznik 2001.
Problemu ukazał się dziś gdy wracałem ze szkoły pokazała się kontrolka silnika (Pomarańczowa) i auto na każdym biegu szarpie powyżej 3tyś obrotów przełączyłem też na benzynę na 5min i też był ten problem. Wróciłem do domu i za pomocą Aplikacji w telefonie usunąłem błędy, wszystko było okej Jaguar wkręcał się na obroty nie szarpał kompletnie nic po 20kilometrach znów pokazała się kontrolka i auto szarpało na 3tys +. I i tak kilka razy z rzędu. (4razy)
czy mógłby mi ktoś pomóc?? dlaczego tak się dzieje? :-help
Z góry dziękuje.
Stawiam na nieodpowiednią temperaturę powietrza lub problemy z układem dolotowym... Sprawdź stan płynu w zbiorniczku wyrównawczym.
-
Nie sprawdziłem kodu błędu. Jeżeli powtórzy się ta sytuacja to go sprawdzę, i postaram też dziś zerknąć czy nie łapie lewego powietrza stan płynu i ten układ.
-
Witam. U mnie miałem podobny problem. Pokazywało błąd wypadającego zapłonu , uszkodzoną sondę, a okazało się że rozleciał się katalizator. Sprawdź czy nie wzrasta Ci spalanie.
-
Witam,pozwolę się wtrącić - zgadzam się z ostatnią opinią.Mój 2.1 - też szarpał,komputer wskazywał na sondy itp. ale skończyło się na regeneracji katów - ten przy chłodnicy był aż stopiony,kruszył się - zrobiłem obydwa i kotek dostał drugie życie.Z perspektywy - silnik pracował bo musiał a teraz współpracuje chętnie - lekko i przyjemnie,regeneracja w Zgierzu - 450/szt.Polecam :)
-
,regeneracja w Zgierzu - 450/szt.Polecam :)
jakieś szczegóły? czy Panowie wytłukli i wstawili emulatory?
-
Ja swój opróżniłem i w środek wspawałem strumienice. Szukałem jakiegoś zamiennika ale niestety nie znalazłem.
-
Sprawdziłem wszystko i jest OK pomogło zresetowanie Jaguara odłączyłem Akumulator podłączyłem i działa jak nowy ;) już 4dzień wina gazu ;)
:-tylko
-
jak nie byłeś na ustawieniu gazowni to błąd powróci. w którymś momencie masz za małą dawkę, komp nie wyrabia z korektą i blokuje silnik do 3k.
-
jak nie byłeś na ustawieniu gazowni to błąd powróci. w którymś momencie masz za małą dawkę, komp nie wyrabia z korektą i blokuje silnik do 3k.
Jeżeli błąd powróci to wybiorę się na gazownie i postaram się to ogarnąć
-
możesz zrobić test, np jeżdżąc na 4 biegu. lub poczekać jak znów temperatura spadnie- ale to dużo zależy jaki masz sterownik i czy zostały wykorzystane jego możliwości.
-
Juz to ogarnij bo popali Ci zawory albo uszczelke pod głowica. Wystarczy że korekty masz np. po - 18% lub +18% i jescze mieści sie to w normie jaka ma sterownik ale ni w ząb nie jest to zdrowe dla silnika na dłuższą metę