FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: monteki w Grudzień 23, 2015, 18:02:17 pm
-
Stukneło mi 55 tyś km i wydaje mi się że fabryczne klocki już będą do wymiany , che wieć być przygotowany gdy padnie pytanie " na jakie wymieniamy" :)
Czy możecie doradzić , na jakie klocki najlepiej wymienić ( klocki będę kupować w Intecars)
z góry dzięki
-
Pierwsza wymiana :o :o
Ja zazwyczaj wymieniałem na ATE - raczej były OK
-
Pierwsza wymiana :o :o
Ja zazwyczaj wymieniałem na ATE - raczej były OK
oryginalny przebieg , auto kupione w poznańskim salonie , według chłopaków z serwisu najmniejszy zarejestrowany przebieg w x-typie w PL :)
Ale jakiś model ATE ? słyszałem kiedyś że za twarde klocki do za miękkich tarcz mogą je zajechać ?
-
odnośnie konkretnego modelu to :- pojęcia
To ja myślałem że miałem mały przebieg - 185tys km w 8 lat
-
Ja od siebie Ferodo polecam. Montujemy w robocie do Cayennow :)
-
odnośnie konkretnego modelu to :- pojęcia
To ja myślałem że miałem mały przebieg - 185tys km w 8 lat
Auto w 2008 zamówiłą w poznańskim salonie jaga moja ciotka ( Pani prawnik, jak to stwierdziła- kupiła go jako auto do pracy - a pracowała w domu :D ) i do 2013 r przejechała 35 tyś km ale co roku pełęn serwis w jagu :)
potem kupiłem je ja i nadal jest to kolejne auto w rodzinie .. szkoda go na większe przebiegi :)
a najlepsze jest to że pracuje w innej marce i wszyscy się śmieją , ale co tam , sprzedać go szkoda bo nikt mi nie da tyle ile bym chciał za auto z takim przebiegiem.... więc pozostaje mi nim jeździć :) :-tylko
sorki za OT
-
TRW - Bardzo ok, ale po co przepłacać skoro...
Girling - ...a w środku TRW... a tańszy o 20%
LPR - OE Fiat w większości, w większości BOSCH pakuje do siebie LPR
RH - RoadHouse szły jako Motorcraft czyli OE klocki do Mondeo MKIII (te same układy hamulcowe co X-Type)
Texar - Półka premium. OE BMW, MB i inne.
EBC, Ferodo i Brembo z mojego doswiadczenia są zupełnie płaceniem wyłącznie za markę.
Dla siebie zazwycaj montuje Girlinga, ewentualnie LPR.
Notabene na moich Girlingach mam juz nalatane ok 105000km... i jeszcze nie piszczą i nie trą. Chyba dobre jak na klocki za 100zł? ;)
-
TRW - Bardzo ok, ale po co przepłacać skoro...
Girling - ...a w środku TRW... a tańszy o 20%
LPR - OE Fiat w większości, w większości BOSCH pakuje do siebie LPR
RH - RoadHouse szły jako Motorcraft czyli OE klocki do Mondeo MKIII (te same układy hamulcowe co X-Type)
Texar - Półka premium. OE BMW, MB i inne.
EBC, Ferodo i Brembo z mojego doswiadczenia są zupełnie płaceniem wyłącznie za markę.
Dla siebie zazwycaj montuje Girlinga, ewentualnie LPR.
Notabene na moich Girlingach mam juz nalatane ok 105000km... i jeszcze nie piszczą i nie trą. Chyba dobre jak na klocki za 100zł? ;)
i znowu.. dzięki eMWuGSM normalnie chodząca encyklopedia :)
skorzystam z twojej rady jeśli w Intercars będzie girling to wypróbuje :-thank
-
IC nie ma chyba Girlinga, ale ma LPR.
W Kocie masz układ hamulcowy BOSCH, a dla BOSCH'a głównie LPR robi klocki, więc polecam LPR. Cena może Cię zszokować pozytywnie.
-
Montuj Textara lub Trw a bedziesz zadowolony -nie pyla zbyt mocno i tarcz nie scieraja ,tansze klocki albo pyla albo sa zbyt twarde i tarcze szybciej bedziesz mial do wymiany .
Ja osobiscie zamontuje sobie i to w niedalekiej przyszlosci raczej Brembo aby bylo do kompletu bo taki mam niestety uklad :(
-
Montuj Textara lub Trw a bedziesz zadowolony
Tylko po co przepłacać, skoro TRW (dawniej LUCAS) to GIRLING !!! Czerwone opakowanie = TRW = 140% ceny żółtego opakowania (Girling).
Nawet na ulotkach w TRW jest że to klocek Girlinga.
-
Rok temu kupiłem klocki oraz tarcze TVR na wszystkie łapki, wymieniłem płyn hamulcowy i różnica kolosalna. Po roku czasu sprawują się super - polecam :)
-
dobra teraz jedźcie na autostradę, bujnijcie się do 200 i czekajcie na wyprzedzającego tira :-W
po takim teście fajnie by było wystawiać opinie na temat hamulców :-thank
ahh te dragi tirowców, za to powinno być jakies 500zł mandaciku, bo fakt ta różnica 1km/h daje straty nie do przebolenia dla transportu ! żenada :-nuts
-
dobra teraz jedźcie na autostradę, bujnijcie się do 200 i czekajcie na wyprzedzającego tira :-W
po takim teście fajnie by było wystawiać opinie na temat hamulców :-thank
ahh te dragi tirowców, za to powinno być jakies 500zł mandaciku, bo fakt ta różnica 1km/h daje straty nie do przebolenia dla transportu ! żenada :-nuts
...nie wiem czy wiesz że kierowce tira czasem pare minut kosztuje pare stówek,a Ty sobie depniesz te 200 i nadrobisz czas który straciłeś czekając aż się wyprzedzą :)
-
i wymienię hamulce, bo ostatnio nic z nich nie zostało. ale dobrze że na tym się obeszło.
a co to się dzieje jak trafia randomowy korek? koleś bankrutuje i do końca życia klepie biedę. na bank. ;D