FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: kurak22 w Październik 03, 2015, 00:19:14 am
-
Zapaliła mi się kontrolka ładowania? Co mogę sprawdzić jutro? :-help
-
Ladowanie alternatora miernikiem, jak jest 14 v to w porzadku
-
A jak to będzie w porządku to co dalej? Jakies bezpieczniki?
-
Raczej w porządku nie będzie. A nawet jeśli to trop może prowadzić na regulator napięcia. Wtedy należałoby wykonać dłuższy pomiar przy różnych obrotach silnika. Jak będą skoki wartości dość spore np. o 0,5V to mamy winnego.
Jakby padł bezpiecznik altka to 10 min jazdy i kaput, auto stoi :)
-
Jakby padł bezpiecznik altka to 10 min jazdy i kaput, auto stoi :)
Dlatego zostawiłem auto u znajomego.
Ale udało się opanować, dziś rano się nie zapaliło. Napięcie ładowania w okolicach 14.7V. Generalnie wywaliło mi to przy odpalonych grzanych fotelach i szybie przód. Miałem włączone radio a poprzedni właściciel zostawił przy wzmacniaczu dość niezły bałagan, często robiło się zwarcie. Jeden kabelek był urwany a masa, była przykręcona przez biteks, na wkręt który zardzewiał. :-10points
Zrobiłem 70km i jest spokój. :-yipee
-
Podpinam się pod temat mimo że jest ich multum na forum. Co jakiś czas zapala mi się kontrolka ładowania, z reguły jak odpalam samochód a jest włączone wiele rzeczy na raz, np. grzanie foteli, nawiew, szyba, światła i radio :-gwizd alternator cały po regeneracji ale problem nie ustąpił :-zly Mechanik zmierzył prąd na wyjściu z alternatora i jest 14,1 V niezależnie od obrotów natomiast na akumulatorze przy obciążeniu i niskich obrotach potrafi spaść do 12 V :- pojecia Gdzie szukać problemu? :-help
-
łącza, masy, patyna i rdza... przetarty zaśniedziały przewód,