FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Arkus2 w Maj 15, 2015, 18:00:23 pm
-
Witam!
Musze wymienić łącznik w układzie chłodzenia bo się ułamał i cieknie - klejenie nie pomogło i w związku z tym mam pytanie jak w temacie oraz czy coś oprócz tego muszę wiedzieć? np że układ trzeba jakoś odpowietrzać, albo zalewać w jakiś nietypowy sposób. Będę wdzięczy za wszelkie info. Pozdrawiam
Arkus
-
Witaj. Nie wiem dokładnie czy silnik 3.0 mocno różni sie od 2.5 litra. Ale ja w swoim płyn wypuszczałem , odkręcając zawór który znajduje się z prawej strony chłodnicy patrząc z przodu samochodu. Jest on umiejscowiony całkiem na dole chłodnicy . W osłonie pod zderzakiem jest otwór w który jak włożysz rękę wyczujesz ten zawór na 100 procent. Wcześniej odkręć korek ze zbiornika wyrównawczego. :-A
-
Witaj. Nie wiem dokładnie czy silnik 3.0 mocno różni sie od 2.5 litra. Ale ja w swoim płyn wypuszczałem , odkręcając zawór który znajduje się z prawej strony chłodnicy patrząc z przodu samochodu. Jest on umiejscowiony całkiem na dole chłodnicy . W osłonie pod zderzakiem jest otwór w który jak włożysz rękę wyczujesz ten zawór na 100 procent. Wcześniej odkręć korek ze zbiornika wyrównawczego. :-A
Obecnie praktycznie tak samo w każdym aucie :)
-
Ok, jutro będę szukał.
A czy o czymś jeszcze powinienem wiedzieć przy wypuszczaniu i nalewaniu?
-
Zmień ktoś ten tytuł posta bo oczy mnie bolą...
-
Ok, jutro będę szukał.
A czy o czymś jeszcze powinienem wiedzieć przy wypuszczaniu i nalewaniu?
O niczym. Odpowietrzanie może trwać dość długo, więc nie martw się jeśli wlejesz na początku litr mniej niż zlałeś.
-
Zmień ktoś ten tytuł posta bo oczy mnie bolą...
Tu masz dokładną informację
http://pl.wiktionary.org/wiki/wypu%C5%9Bci%C4%87 (http://pl.wiktionary.org/wiki/wypu%C5%9Bci%C4%87)
-
tak, wiem próbowałem ale nie da się zmienić w głównym temacie.
-
Szanowni koledzy, wytykacie błędy językowa a do meritum sprawy nie potraficie, nie wiecie lub wam się nie chce odnieść. Korka oszukałem się jak głupi. Skończyło się zdemontowaniem osłony pod zderzakiem, co było czasochłonne ze względu na zardzewiałe śruby, a korek był/jest po lewej stronie jak się stoi przed samochodem a nie po prawej jak jeden kolega pisał. Przed demontażem zaglądałem również na lewą stronę, ale nie widziałem tam korka go bo jak się później okazało, zasłaniają go dwie rurki chyba od klimy. Myślę, że jak bym wiedział, że ma tam być to pewnie bym lepiej szukał a tak, czepiłem się tej prawej strony i skończyło się demontażem. Ale to nie ważne, ważne, że w temacie jest błąd.
Dziękuję za nakierowanie, że korek jest na dole.
-
Zastanów się czy możliwe jest aby korek był na górze. Na forum piszemy o problemach, z którymi nie możemy sobie poradzić. Niestety Ty nie zadałeś sobie trudu zdemontowania osłony silnika by sprawdzić czy jest tam korek spustowy. Nie robiąc nic od razu piszesz o tym na forum jako o problemie. Co do poprawnej polszczyzny to jest coś takiego jak słownik ortograficzny.
Można tekst sprawdzić automatycznie.