FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: patryk5250 w Styczeń 27, 2015, 19:26:17 pm
-
Witam. Ma ktoś jakąś wiedze na temat obniżenia S-Type. Poszukuje dedykowanych sprężyn sportowych ale w Polsce bardzo ciężko dostępne. Ewentualnie z jakiegoś innego modelu ? Jeżeli ktoś miał doświadczanie z tym chętnie posłucham.
-
Gdybyś miał 2.7, to bym się z Tobą po prostu zamienił tymi sprężynami :-hehe
-
Gdybyś miał 2.7, to bym się z Tobą po prostu zamienił tymi sprężynami :-hehe
A jaka jest różnica w nich bo się nie specjalnie orientuje ? Bo na stronie H&R nie ma rozgraniczenia an typy silników.
-
Proszę: http://www.adamesh.co.uk/uprated--lowered-spring-kit-955-p.asp za 10 funtów dojadą do Polski. Dodatkowo jest jeszcze ebay.co.uk cena podobna z transportem różnie miedzy 6 a 20 funtów. BTW naprawdę chcesz jeszcze niżej kłaść S typa? Ja na fabrycznym zawiasie muszę być ostrożny jak diabli na parkingach przy krawężniku, jak pójdzie jeszcze ze trzy centymetry na dół to nawet śpiącego trzeba będzie po skosie pokonywać. Gdyby były sprężyny jedynie twardsze a nie jeszcze obniżające to sam bym się na takie zdecydował.
-
Powiem tak 3 cm będą akurat. Ja narazie z krawężnikami ok podjeżdżam przodem bez problemu. A z tej stronki co podesłałeś zaciekawiły mnie tłumiki końcowe. Dzieki
-
Te końcowe tłumiki są bardzo fajne polecam ich posłuchać na youtube ;) Sam się nad nimi mocno zastanawiam.
-
Proszę: http://www.adamesh.co.uk/uprated--lowered-spring-kit-955-p.asp za 10 funtów dojadą do Polski. Dodatkowo jest jeszcze ebay.co.uk cena podobna z transportem różnie miedzy 6 a 20 funtów. BTW naprawdę chcesz jeszcze niżej kłaść S typa? Ja na fabrycznym zawiasie muszę być ostrożny jak diabli na parkingach przy krawężniku, jak pójdzie jeszcze ze trzy centymetry na dół to nawet śpiącego trzeba będzie po skosie pokonywać. Gdyby były sprężyny jedynie twardsze a nie jeszcze obniżające to sam bym się na takie zdecydował.
Ja swojego mam lekko obniżonego i nie mam żadnych problemów z zaczepianiem. Przód jest obniżony właśnie o jakieś 3-4cm. Na seryjnym zawieszeniu przód stoi wyżej jak tył natomiast aktualnie przód mam minimalnie niżej jak tył.
-
Gdybyś miał 2.7, to bym się z Tobą po prostu zamienił tymi sprężynami :-hehe
A jaka jest różnica w nich bo się nie specjalnie orientuje ? Bo na stronie H&R nie ma rozgraniczenia an typy silników.
W zasadzie to źle Ciebie zrozumiałem, myślałem że chcesz zamienić oryginalne zawieszenie komfortowe na oryginalne sportowe.
-
Dokładnie przód siedzi dużo wyżej niż tył. A obniżałeś przód tylko czy całość ? Jakiej firmy sprężyn użyłeś ?
Proszę: http://www.adamesh.co.uk/uprated--lowered-spring-kit-955-p.asp za 10 funtów dojadą do Polski. Dodatkowo jest jeszcze ebay.co.uk cena podobna z transportem różnie miedzy 6 a 20 funtów. BTW naprawdę chcesz jeszcze niżej kłaść S typa? Ja na fabrycznym zawiasie muszę być ostrożny jak diabli na parkingach przy krawężniku, jak pójdzie jeszcze ze trzy centymetry na dół to nawet śpiącego trzeba będzie po skosie pokonywać. Gdyby były sprężyny jedynie twardsze a nie jeszcze obniżające to sam bym się na takie zdecydował.
Ja swojego mam lekko obniżonego i nie mam żadnych problemów z zaczepianiem. Przód jest obniżony właśnie o jakieś 3-4cm. Na seryjnym zawieszeniu przód stoi wyżej jak tył natomiast aktualnie przód mam minimalnie niżej jak tył.
-
Założyłem komplet przód i tył. Tył nic nie siadł za to z przodu usiadło idealnie tyle ile chciałem ;D Producenta niestety nie znam, na sprężynach napisy są wytarte i nic nie widać.