FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION

Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: patryk5250 w Styczeń 27, 2015, 19:26:17 pm

Tytuł: S-Type Obniżenie
Wiadomość wysłana przez: patryk5250 w Styczeń 27, 2015, 19:26:17 pm
Witam. Ma ktoś jakąś wiedze na temat obniżenia S-Type. Poszukuje dedykowanych sprężyn sportowych ale w Polsce bardzo ciężko dostępne. Ewentualnie z jakiegoś innego modelu ? Jeżeli ktoś miał doświadczanie z tym chętnie posłucham.
Tytuł: Odp: S-Type Obniżenie
Wiadomość wysłana przez: Zdrapciooh w Styczeń 27, 2015, 20:59:53 pm
Gdybyś miał 2.7, to bym się z Tobą po prostu zamienił tymi sprężynami :-hehe
Tytuł: Odp: S-Type Obniżenie
Wiadomość wysłana przez: patryk5250 w Styczeń 27, 2015, 21:17:28 pm
Gdybyś miał 2.7, to bym się z Tobą po prostu zamienił tymi sprężynami :-hehe

A jaka jest różnica w nich bo się nie specjalnie orientuje ? Bo na stronie H&R nie ma rozgraniczenia an typy silników.
Tytuł: Odp: S-Type Obniżenie
Wiadomość wysłana przez: skyludwik w Styczeń 27, 2015, 21:24:57 pm
Proszę: http://www.adamesh.co.uk/uprated--lowered-spring-kit-955-p.asp za 10 funtów dojadą do Polski. Dodatkowo jest jeszcze ebay.co.uk cena podobna z transportem różnie miedzy 6 a 20 funtów. BTW naprawdę chcesz jeszcze niżej kłaść S typa? Ja na fabrycznym zawiasie muszę być ostrożny jak diabli na parkingach przy krawężniku, jak pójdzie jeszcze ze trzy centymetry na dół to nawet śpiącego trzeba będzie po skosie pokonywać. Gdyby były sprężyny jedynie twardsze a nie jeszcze obniżające to sam bym się na takie zdecydował.
Tytuł: Odp: S-Type Obniżenie
Wiadomość wysłana przez: patryk5250 w Styczeń 27, 2015, 21:31:43 pm
Powiem tak 3 cm będą akurat. Ja narazie z krawężnikami ok podjeżdżam przodem bez problemu. A z tej stronki co podesłałeś zaciekawiły mnie tłumiki końcowe. Dzieki
Tytuł: Odp: S-Type Obniżenie
Wiadomość wysłana przez: skyludwik w Styczeń 27, 2015, 21:34:00 pm
Te końcowe tłumiki są bardzo fajne polecam ich posłuchać na youtube ;) Sam się nad nimi mocno zastanawiam.
Tytuł: Odp: S-Type Obniżenie
Wiadomość wysłana przez: Pawel_M w Styczeń 27, 2015, 22:44:19 pm
Proszę: http://www.adamesh.co.uk/uprated--lowered-spring-kit-955-p.asp za 10 funtów dojadą do Polski. Dodatkowo jest jeszcze ebay.co.uk cena podobna z transportem różnie miedzy 6 a 20 funtów. BTW naprawdę chcesz jeszcze niżej kłaść S typa? Ja na fabrycznym zawiasie muszę być ostrożny jak diabli na parkingach przy krawężniku, jak pójdzie jeszcze ze trzy centymetry na dół to nawet śpiącego trzeba będzie po skosie pokonywać. Gdyby były sprężyny jedynie twardsze a nie jeszcze obniżające to sam bym się na takie zdecydował.

Ja swojego mam lekko obniżonego i nie mam żadnych problemów z zaczepianiem. Przód jest obniżony właśnie o jakieś 3-4cm. Na seryjnym zawieszeniu przód stoi wyżej jak tył natomiast aktualnie przód mam minimalnie niżej jak tył.
Tytuł: Odp: S-Type Obniżenie
Wiadomość wysłana przez: Zdrapciooh w Styczeń 28, 2015, 17:31:46 pm
Gdybyś miał 2.7, to bym się z Tobą po prostu zamienił tymi sprężynami :-hehe

A jaka jest różnica w nich bo się nie specjalnie orientuje ? Bo na stronie H&R nie ma rozgraniczenia an typy silników.

W zasadzie to źle Ciebie zrozumiałem, myślałem że chcesz zamienić oryginalne zawieszenie komfortowe na oryginalne sportowe.
Tytuł: Odp: S-Type Obniżenie
Wiadomość wysłana przez: patryk5250 w Styczeń 28, 2015, 17:51:34 pm
Dokładnie przód siedzi dużo wyżej niż tył. A obniżałeś przód tylko czy całość ? Jakiej firmy sprężyn użyłeś ?


Proszę: http://www.adamesh.co.uk/uprated--lowered-spring-kit-955-p.asp za 10 funtów dojadą do Polski. Dodatkowo jest jeszcze ebay.co.uk cena podobna z transportem różnie miedzy 6 a 20 funtów. BTW naprawdę chcesz jeszcze niżej kłaść S typa? Ja na fabrycznym zawiasie muszę być ostrożny jak diabli na parkingach przy krawężniku, jak pójdzie jeszcze ze trzy centymetry na dół to nawet śpiącego trzeba będzie po skosie pokonywać. Gdyby były sprężyny jedynie twardsze a nie jeszcze obniżające to sam bym się na takie zdecydował.

Ja swojego mam lekko obniżonego i nie mam żadnych problemów z zaczepianiem. Przód jest obniżony właśnie o jakieś 3-4cm. Na seryjnym zawieszeniu przód stoi wyżej jak tył natomiast aktualnie przód mam minimalnie niżej jak tył.
Tytuł: Odp: S-Type Obniżenie
Wiadomość wysłana przez: Pawel_M w Styczeń 28, 2015, 18:01:20 pm
Założyłem komplet przód i tył. Tył nic nie siadł za to z przodu usiadło idealnie tyle ile chciałem ;D  Producenta niestety nie znam, na sprężynach napisy są wytarte i nic nie widać.