Gdybyś miał 2.7, to bym się z Tobą po prostu zamienił tymi sprężynami
Proszę: http://www.adamesh.co.uk/uprated--lowered-spring-kit-955-p.asp za 10 funtów dojadą do Polski. Dodatkowo jest jeszcze ebay.co.uk cena podobna z transportem różnie miedzy 6 a 20 funtów. BTW naprawdę chcesz jeszcze niżej kłaść S typa? Ja na fabrycznym zawiasie muszę być ostrożny jak diabli na parkingach przy krawężniku, jak pójdzie jeszcze ze trzy centymetry na dół to nawet śpiącego trzeba będzie po skosie pokonywać. Gdyby były sprężyny jedynie twardsze a nie jeszcze obniżające to sam bym się na takie zdecydował.
Cytat: Zdrapciooh w Styczeń 27, 2015, 20:59:53 pmGdybyś miał 2.7, to bym się z Tobą po prostu zamienił tymi sprężynami A jaka jest różnica w nich bo się nie specjalnie orientuje ? Bo na stronie H&R nie ma rozgraniczenia an typy silników.
Cytat: skyludwik w Styczeń 27, 2015, 21:24:57 pmProszę: http://www.adamesh.co.uk/uprated--lowered-spring-kit-955-p.asp za 10 funtów dojadą do Polski. Dodatkowo jest jeszcze ebay.co.uk cena podobna z transportem różnie miedzy 6 a 20 funtów. BTW naprawdę chcesz jeszcze niżej kłaść S typa? Ja na fabrycznym zawiasie muszę być ostrożny jak diabli na parkingach przy krawężniku, jak pójdzie jeszcze ze trzy centymetry na dół to nawet śpiącego trzeba będzie po skosie pokonywać. Gdyby były sprężyny jedynie twardsze a nie jeszcze obniżające to sam bym się na takie zdecydował.Ja swojego mam lekko obniżonego i nie mam żadnych problemów z zaczepianiem. Przód jest obniżony właśnie o jakieś 3-4cm. Na seryjnym zawieszeniu przód stoi wyżej jak tył natomiast aktualnie przód mam minimalnie niżej jak tył.