FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Pawel_M w Styczeń 25, 2015, 22:33:30 pm
-
Chciałem zapytać czy w jakimś modelu s-type ( s-type r ) występowała szpera ?? Ewentualnie czy z innego modelu jaguara mogę coś dobrać ??
-
Niestety, dyfer był tylko jednego rodzaju i szpery nie posiadał.
-
jeśli nie ma to trzeba zrobić
a po co ci ta szpera co na drifty potrzebna czy w górach mieszkasz
-
a po co ci ta szpera co na drifty potrzebna czy w górach mieszkasz
Na co dzień oprócz Jaguara używam jeszcze Audi w quattro, i jak to w życiu bywa człowiek do dobrego szybko się przyzwyczaja. W Audi problemów z trakcją nie mam i nie ważne czy ruszam z asfaltu czy podłoża miękkiego ponieważ oprócz napędu quattro mam dodatkowo włożonego torsena w dyfer. Z Jaguarem jest już dużo gorzej, o ile na suchym asfalcie problemów nie ma to po deszczu czy na luźnym podłożu ( np wyjazd z bocznej uliczki ) problemy się zaczynają...
-
u mnie jest 300 km 4.2 v8 więc znam ten problem bo nawet niewielkie dodanie gazu na łuku drogi powoduje delikatne uślizgi tyłu na mokrym ale kontrola elektroniczna trzyma auto w ryzach kwestia przyzwyczajenia nie porównuj qattro z audi do ciężkiego bo około 1800 kilo jaga z tylnym napędem, ze szperą będzie ciężko szukaj może............ x type ma na cztery napęd może tam coś takiego jak szpera jest.
-
u mnie jest 300 km 4.2 v8 więc znam ten problem bo nawet niewielkie dodanie gazu na łuku drogi powoduje delikatne uślizgi tyłu na mokrym ale kontrola elektroniczna trzyma auto w ryzach kwestia przyzwyczajenia nie porównuj qattro z audi do ciężkiego bo około 1800 kilo jaga z tylnym napędem, ze szperą będzie ciężko szukaj może............ x type ma na cztery napęd może tam coś takiego jak szpera jest.
Oczywiście że nie ma żadnego porównania między quattro a napędem klasycznym, nawet dokładając szperę do rwd to nigdy nie będzie to samo z czego doskonale zdaję sobie sprawę. Od Jaguara nie oczekuję tego co mam w audi, bo raz nie te gabaryty a dwa nie ta moc. Jeżeli chodzi o masę pojazdu to audi wcale nie jest takie lekkie a różnica w masie jest niewielka. Nie zmienia to faktu że ze szperą w Jaguarze było by przyjemniej :-V
-
Szpera wychodziła tylko w XJRach. Ja tam x300 że szperą fabryczną w zwykłym 4.0
-
było by ale........ poczytaj poszukaj może się coś dowiesz, ja jeździłem już rożnymi autami i cztery napęd z ponad 500 konnym motorem też, wiem że jest zajebiście , ale teraz jest kot i takiego z wiercącą dupką lubię.
-
Szpera wychodziła tylko w XJRach. Ja tam x300 że szperą fabryczną w zwykłym 4.0
Mały offtop: Szpera była w XJRach standardem? Czy opcją, tak jak w pozostałych X300?
XJR X308 też miały szperę? Bo w necie znalazłem info, że nie było nawet w opcji, co wydaje się trochę dziwne.
-
Z tego co ja wiem, w X300 XJR szpera była standardem a do innych wersji można było zamówić jako opcję. W X308 nie ma w ogóle opcji szpery. Ja w swoim XJ12 mam szperę.