FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: MARIO76 w Grudzień 22, 2011, 17:13:32 pm
-
Witam .
Gdzie można kupić termostat do x-type 3.0 , 2002 r . Sprawdziłem już prawie wszystko i nic ..
-
http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic/uni/ws_tecdoc_2tab.php?wit=SKLEP&call=daj_tdGrupyS¬itle=1&gru=904000000&typ=17881&wsk=O (http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic/uni/ws_tecdoc_2tab.php?wit=SKLEP&call=daj_tdGrupyS¬itle=1&gru=904000000&typ=17881&wsk=O)
http://www.iparts.pl/auto-czesci/termostat,jaguar,x-type-estate-od-2003-11,3-0-230km,56-5107-17881-100095.html (http://www.iparts.pl/auto-czesci/termostat,jaguar,x-type-estate-od-2003-11,3-0-230km,56-5107-17881-100095.html)
-
W pierwszym sklepie już sprawdziłem - niedostępna część sprawdzę jeszcze drugi - dzięki
-
prosze bardzo: http://www.4x4partner.pl/items/search/?phrase=C2S11278
-
tego jest dużo ewentualnie poratl aukcyjny na wyspie :)
-
No niby jest tylko czy to ten , nie ma opisu do jakiego konkretnie modelu
-
Wszystkie silniki benz. (2,1 2,5 3,0) mają ten sam termostat, więc to ten.
-
Dzięki śliczne zamawiam
-
hejka, zanim zamawiasz poczytaj to: http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,8236.0.html
skad jestes? wogole to :-witamy
-
Jestem z lubina - dolnośląskie . Wczoraj kupiłem Jaga i problem na dzień dobry - pomarańczowa kontrolka , czerwona - tryb awaryjny max 90 km/h - wskazówka temp na czerwonym - wyczytałem na forum że to termostat
-
Dzięki zza zniżkę ;) a jak mam to załatwić ?
-
no to miales pecha ... rozwaz obciazac za naprawe sprzedawce ...
no, moze to byc termostat, i warto od tego zaczac.
co do znizke: czlonkowstwo u nas jest poki co bezplatny, wystarczy krotki mail na info@jaguarclubpoland.net
i w nim podasz imie, nazwisko, nick na forum, adres, data urodz oraz numer vin kota. przy zamowienie w
british garage poinformujesz ze jestes czlonkiem klubu, oni to u nas weryfikuja i masz rabacik.
-
Znalazłem tez coś takiego:
http://www.iparts.pl/czesc/termostat-ukladu-chlodzenia,0-33-TH32387G1-154060.html (http://www.iparts.pl/czesc/termostat-ukladu-chlodzenia,0-33-TH32387G1-154060.html)
Co do obciążania sprzedawcy to raczej ciężko by było - raz że daleko , a zawsze może powiedzieć widziały gały co brały ;)
mam nadzieje e to tylko termostat
-
Skorzystam jednak z Twojej rady Kogutki już wysyłam maila
-
Skąd pewność żę to termostat???
Może przed zakupem nowego sprawdzić ten by się przydało
-
objawy jak te opisane na forum - w mieście ok na trasie się grzeje . Zacznę od termostatu , najprościej
-
Chyba częściej się zdarza, w przypadku termostatu, że się nie domyka. Ale objawy są odwrotne, w mieście powiedzmy że dobija do temperatury roboczej, a na trasie zdecydowanie temperatura spada.
Załóżmy przypadek odwrotny, że termostat się nie otwiera.... w mieście łapie temperaturę i w końcu i tak płyn się zagotuje (zależnie od stylu jazdy), w trasie.....tak samo (osiągana temperatura właściwie zależy od utrzymywanej prędkości/obciążenia, temp. otoczenia).
Ponieważ kota masz niezbyt długo może warto sprawdzić, czy poprzedni właściciel nie przysłonił czymś chłodnicy.
-
termostat ??????-najtaniej-tylko te objawy to nie termostat
jak kolega pisał-sprawdz czy nie masz przysłoniętej chłodnicy
jak mie to zagrzej go na postoju i sprawdz czy chłodnica cała jest ciepła
-
Chłodnica nie jest niczym przysłonięta . Dziś wymieniłem płyn w chłodnicy bo to co tam było to woda . Nie mogłem czekać na termostat (już zamówiłem) ze względu na możliwe mrozy . Po wymianie na płyn troszkę dziś jeździłem i wszystko ok
-
Sprawdze . W trasie przez wiekszość czasu auto było niedogrzane ( pierwsza podziałka) . Problemy z zagrzaniem wystąpiły dopiero po ok 100 km - żółta kontrolka wskazówka w górę później czerwona , tryb awaryjny . Wszysko wróciło do normy po zatrzymaniu i powtórnym odpaleniu , a za 20 km to samo...
-
... Problemy z zagrzaniem wystąpiły dopiero po ok 100 km - żółta kontrolka wskazówka w górę później czerwona , tryb awaryjny . Wszysko wróciło do normy po zatrzymaniu i powtórnym odpaleniu , a za 20 km to samo...
Po takiej akcji ile musisz dolać płynu. Jak mówisz trasa, to jakie to są prędkości?
-
Dziś wymieniłem cały płyn - 5l . W trasie nie jechałem szybko , kupiłem na letnich a padał śnieg jakieś 100 km/h . Tryb awaryjny max 90
-
kolego
Cały płyn to 10L
-
moze nie z tego wymienil :P 5 l to mi wchodzi do spryskiwaczy :-wstyd
-
też mi się mało wydawało , może całej wody nie wydmuchali fachowcy , po świętach rewizyta
-
wydmuchali ??????
-
Sprężonym powietrzem przez zbiorniczek na płyn . Później zalewali , auto chodziło na 2000 obr . Wydawało mi się ok .
Jak w takim razie ma to wyglądać prawidłowo ?
-
A w ktorym miejscu odpieli waz, czy odkrecili korek spustowy z chlodnicy? Jescze osobiscie nie spotkalem sie z praktyka dmuchania powietrza w zbiorniczek. Mogli odkrecic korek spustowy w bloku i w chlodnicy . To by w zupelnosci wystarczylo.
-
Niestety nie wiem nie wchodziłem do kanału
-
z ciekawości zapytam- ile skasowali za tą usługę????
-
14zł za litr płynu, wymieniałem jeszcze olej tak że ile konkretnie za sam płyn to nie wiem
-
już wiem w jakim warsztacie byłeś :)
we Wrocławiu 10l kosztuje 40zł
-
Wstawiłem termostat , na razie jest ok - nie robiłem trasy . Nie musiałem wymieniać bo auto jeździło bez termostatu .Pewnie trzeba będzie sprawdzić czujniki..
-
Auto jeździło bez termostatu??
-
Tak bez termostatu
-
Praktyka stosowana w krajach afrykańskich gdzie jak sami dobrze wiemy są wysokie temp.Choć znajomy z Hiszpanii także wymontował