FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: dulot1970 w Marzec 09, 2011, 09:43:24 am
-
Witam kolegów
Wracam do problemu sondy P1647 (Linear 02 sensor control chip bank2) wiem że to sonda za katalizatorem a wiec dolna ale nie wiem jak mam rozumiec rzedy.. stojac przed autem z przodu auta to który jest który? bank1 czy bank2?
Mierzylismy dzisiaj wartosci i kazda sonda ma inne mój mechanik nie potrafi mi okreslic która z nich jest napewno uszkodzona.. :-help :-thank
może ktoś ma tabelkę wartości..? będę wdzięczny
-
:- pojecia nikt niewie który rzad jest 1 a który 2 ?
-
Hej, rzad 1 to ten, na ktorym znajduje sie 1y cylynder, jest to tylny rzad. rzad 2 to przedni.
-
Dzięki bardzo :-super
Po niedzieli wymienie sonde i mam nadzieje ze check engine zgasnie po skasowaniu błedu :-yipee :-tylko
-
powodzenia :-super
-
Witam Ciebie dulot1970 powiedz mi jak tam z tą sondą lambda , skasował się tobie ten błąd ??check ennginer po wymianie sondy kupiłeś nową sondę czy używaną.
-
Hey :-yipee
Mam sondę uzywkę za 100wkę z allegro z gwarancja ale jestem niestety chory i wymienię ja jak wyzdrowieje... :-cry dam znać co i jak narazie Kot jest chory :-za :-tylko
-
Witam kolegów
Wracam do wątku sondy lambda właśnie ja zmieniłem błąd skasowany na Kts-650
i narazie spoko nic nie świeci Kot jak jezdził super tak jezdzi zobacze jak spalanie po kilku dniach....
-
Panowie :-help
wymieniłem juz 2 razy sonde lambda za katalizatorem i check zapala sie po kilku kilometrach...
co moze byc przyczyna? na kompie wyswietla bład P1647 (Linear 02 sensor control chip bank2) a wiec sonda za katalizatorem z przodu auta czy ktos sie spotkał z takim problemem...
-
a masz LPG?
-
Panowie :-help
wymieniłem juz 2 razy sonde lambda za katalizatorem i check zapala sie po kilku kilometrach...
co moze byc przyczyna? na kompie wyswietla bład P1647 (Linear 02 sensor control chip bank2) a wiec sonda za katalizatorem z przodu auta czy ktos sie spotkał z takim problemem...
Wydech szczelny?? A jak ma się sprawa kata??
Jakie korekcję na bankach pokazuje??(może któryś wtrysk podlewa)
-
niemam LPG...sprawdzali w serwisie JLR w Łodzi i powiedzieli że sonda lambda tylko nie wiedzieli która? :-hehe dobre co :-thumpdown
-
Kolego to ty masz jakąś super wersję x-typa na gaźnikach??
Każdy wtryskiwacz może się zaciąć,przyciąć zatrzeć czy to lpg (choć prawidłowo nazywamy elektrozawór) czy pb lub on.
pozdro
-
Witam!
Czy koledze dulotowi udało się rozwiązać ten problem? Bo niestety po odbyciu trasy Warszawa-Hel i nazad mojemu kotkowi również zaświeciło się check engine, błędy odczytane to P1000 i P1647, więc tak jakby te same. Wymieniłem już 2 sondy, ale problem cały czas powraca - po usunięciu błędów check engine zapala się po jakimś czasie. Teraz na dodatek pojawił się jeszcze większy problem, a mianowicie razem z check engine zaświecił się komunikat "cruise not avaliable", pomigała żółta lampka i kotek nie kręcił się powyżej 3krpm. Nie wiem czy te dwa incydenty są jakoś ze sobą powiązane (mówie o sondach i cruise not avaliable) i szczerze powiem że nie wiem co dalej robić. Dodam, że sprawdziłem emisję spalin w stacji kontroli i wszystkie parametry były zdecydowanie poniżej normy. Mam nadzieje, że ktoś już rozwiązał ten problem i wie co dalej robić, bo o dobrą diagnozę w warszawie naprawdę ciężko.
Pozdrawiam,
igus
-
Witam!
Czy koledze dulotowi udało się rozwiązać ten problem? Bo niestety po odbyciu trasy Warszawa-Hel i nazad mojemu kotkowi również zaświeciło się check engine, błędy odczytane to P1000 i P1647, więc tak jakby te same. Wymieniłem już 2 sondy, ale problem cały czas powraca - po usunięciu błędów check engine zapala się po jakimś czasie. Teraz na dodatek pojawił się jeszcze większy problem, a mianowicie razem z check engine zaświecił się komunikat "cruise not avaliable", pomigała żółta lampka i kotek nie kręcił się powyżej 3krpm. Nie wiem czy te dwa incydenty są jakoś ze sobą powiązane (mówie o sondach i cruise not avaliable) i szczerze powiem że nie wiem co dalej robić. Dodam, że sprawdziłem emisję spalin w stacji kontroli i wszystkie parametry były zdecydowanie poniżej normy. Mam nadzieje, że ktoś już rozwiązał ten problem i wie co dalej robić, bo o dobrą diagnozę w warszawie naprawdę ciężko.
Pozdrawiam,
igus
A masz LPG ?
-
Masz już katalizator na wymarciu i dlatego tak sie dzieje...wstawic emulator i problem zniknie albo poprostu zmienic kata kolego
-
@zadek07
nie mam LPG
@dulot
dzięki za odpowiedź, właśnie teraz myślę czy wyciąć ten katalizator i wstawić emulator czy po prostu kupić nowy... :-thank
-
ja wstawilem emulator ale taki jako rurke http://allegro.pl/emulator-sondy-lambda-najwyzsza-jakosc-i1647788114.html cos takiego, co prawda katow jeszcze nie wycialem bo nie mam czasu ani checi, w kazdym badz razie check nie swieci