Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Klima

<< < (2/7) > >>

autoklima:
u mnie koszt takiej zabawy czyli sprężarka i zrobienie z nowym gazem to koszt 800pln i trwa to około 4 godzin sprężarke wkładam po regeneracji z gwarancją

jarek-jerryjag:

--- Cytuj ---
--- Koniec cytatu ---
pag 100
pag olej stosuje sie tylko w oryginalnym systemie .Olej przy wymianie z systemy R12na 134A to tylko Ester .(Ester olej tylko miesza sie z mineralnym olejem który byl używany w R12
przy przeróbce ważna jest wymiana Filtra systemu .(Receiver-drier)Wszystkie fabryki mowia aby wymienić jak tylko system sie raz otworzy.
Rowniez polecają wymianę simeringu na sprezarce ale tego nie zalecam
najlepiej wymienić całom sprężarke (przebudowana przez firmie z gwarancja)
Koszty są większe ale klima będzie długo dzialala bez problemowo .

autoklima:
taka jest teoria natomiast praktyka uczy nas zupełnie czego innego nie mało aut już przerabiałem w opisany prze ze mnie sposób i nigdy nei było żadnego problemu

jarek-jerryjag:

--- Cytat: autoklima w Czerwiec 28, 2008, 20:35:17 pm ---taka jest teoria natomiast praktyka uczy nas zupełnie czego innego nie mało aut już przerabiałem w opisany prze ze mnie sposób i nigdy nei było żadnego problemu

--- Koniec cytatu ---

Jaka dajesz gwarancje na swoja prace?
Ja znam praktykę i teorie . Nie lubię robić eksperymentów na klientach. jak również robić to samo dwa razy (a drugi raz za darmo).widziałem systemy napełnione różnymi gazami od R22 (system używany tylko w domach)od gazów ???
Po co wlewać pag olej jeśli ester jest tańszy i zalecany przez fabryki przy zmianie systemu z R12 na R134A Może sprobuj olej Jadalny będzie Mozę pracował?

poliarny:
A może dać sprężarkę do Regeneracji bądź zamatować sprawną używkę,wlać olej pod zamiennik.Pytanie czy zamiennik nie uszkodzi węży ?? Tak mi powiedzieli w prof. zakładzie.Co dalej robić z tym nieszczęsnym Klimatem ??

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej