wg mnie jest wadliwie zalozony reduktor jesli chodzi o podlaczenie ogrzewania (wpiecie do ukladu chlodzenia). typowe objawy, albo reduktor jest a slaby mimo wszystko. po prostu jak mu depniesz to zamarza reduktor.
u mnie (4.2 supercharged) problem byl troche nie do przejscia, poki nie wszedl do sprzedazy reduktor gurtnera specjalnie projektowany do bmw m5. ten nie zamarza jak poprzenie 3 reduktory, ktore mialem zalozone, ale jak jest palowanie od 100 do 240 (na S8 oczywiscie
) to pod koniec juz zamarza i wypina calkiem gaz.
moze byc jeszcze druga opcja - gazownik nie dal rady poradzic sobie z czujnikiem cisnienia paliwa, i po prostu jak mu depniesz to pomaga sobie benzyna. ale przy tym silniku to przeciez bulka z maslem. gorzej jak ktos ma 4.2 supercharged z komputerem 10 razy wiekszym niz w 3.0 i ten komputer ciezko jest oszukac, tym bardziej ze nie ma gotowych ukladow (jak np. do volvo, gdzie problem jest ten sam, ale popularniejszy silnik po prostu). u mnie powyzej 3,5 tysiac obrotow miga kontrolka i automatycznie nastepuje dotrysk benzyny. dzieje sie tak dlatego ze roznice cisnien w listwie przy normalnej jezdzie i przy palowaniu jest bardzo duzo i na prawde trzeba sie natrudzic aby ten czujnik cisnienia jakos "obejsc"