Autor Wątek: LPG w Jagu 3.0 v6 Maly ale denerwujacy problem  (Przeczytany 5777 razy)

farciarz1910

  • Gość
LPG w Jagu 3.0 v6 Maly ale denerwujacy problem
« dnia: Lipiec 03, 2011, 14:30:18 pm »
witam
mam takie pytanko jeszcze zwiazane co do gazu
mianowicie pare dni temu zalozylem gaz do kota ( diego v6 ) i dzieje sie taka rzecz
staje na siwtlach  ruszam dodaje gazu i mi rozlacza na na do slownie niecala sek. gaz i od razu sie wlacza, to samo sie dzieje podczas jazdy jak mu depne tak mocniej. doslownie wylacza na chwilke tak jak by tracil impuls.
pozdrawiam i czekam na jakies wskazowki

Cychol

  • Gość
Odp: LPG w Jagu 3.0 v6 Maly ale denerwujacy problem
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 03, 2011, 14:40:10 pm »
A nie jest przypadkiem zbyt mały parownik? tzn. o zbyt małej wydajności? Słyszałem jeszcze o takim przypadku, że parownik był ustawiony wzdłuż osi pojazdu i w czasie przyspieszania membrana się przesuwała i zmniejszała komorę parowania, wystarczyło obrócić parownik i usterka usunięta...

farciarz1910

  • Gość
Odp: LPG w Jagu 3.0 v6 Maly ale denerwujacy problem
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 03, 2011, 14:42:01 pm »
parownik mam zalozony magic'a do 350 km. wiec to napewno nie to

lysyyy

  • Gość
Odp: LPG w Jagu 3.0 v6 Maly ale denerwujacy problem
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 03, 2011, 15:41:40 pm »
Też bym obstawiał to złe ustawienie parownika. Parownik to taki kawałek walca i jego oś musi być ustawiona prostopadle do osi auta. Membrana reduktora (wbudowanego w parownik) jest wrażliwa na gwałtowne przyspieszenie (jak i hamowanie).  Jeśli oś parownika jest równoległa do osi pojazdu, to np. przy przyspieszaniu membrana może przytkać dopływ gazu. Tyle, że u Ciebie mówisz że trwa to około sekundy, a w przypadku dławienia reduktora byłoby to raczej przy całym mocnym przyspieszaniu... Więc może coś z elektroniką? Może jakiś odczyt przez chwilę wykracza poza zakres mierzenia kompa od gazu...?

farciarz1910

  • Gość
Odp: LPG w Jagu 3.0 v6 Maly ale denerwujacy problem
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 03, 2011, 16:41:31 pm »
dla informacji parownik magic III plus do 350 km

http://allegro.pl/reduktor-magic-iii-plus-dodatkowy-krociec-350km-i1585497185.html

wiec to napewno nie to

auto traci impuls czasem na chwilke, instalacja to KME

Offline filar12

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 887
  • http://lpg-lodz.pl/
Odp: LPG w Jagu 3.0 v6 Maly ale denerwujacy problem
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 03, 2011, 17:15:43 pm »
Ustawienie reduktora przy sekwencji ma mały wpływ na wydajność raczej bym szukał przyczyny w podciśnieniach lub emulatorze ciśnienia.

Swoją drogą magica bym się bał ja lubię swoje głowice i silnik.
http://lpg-lodz.pl/

KIEDYŚ był S-type 1999r 3.0 V6 "sreberko" napędzane LPG ;-) następnie X350 4.2l +LPG oczywiście ;-), S-type 2002r Fl 3.0L LPG, X350 3.0L LPG ;-),teraźniejszość X358LWB 4,2 LPG.

farciarz1910

  • Gość
Odp: LPG w Jagu 3.0 v6 Maly ale denerwujacy problem
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 03, 2011, 17:17:11 pm »
Ustawienie reduktora przy sekwencji ma mały wpływ na wydajność raczej bym szukał przyczyny w podciśnieniach lub emulatorze ciśnienia.

Swoją drogą magica bym się bał ja lubię swoje głowice i silnik.

a mozes rozwinac temat dokladniej ??

KIDULT

  • Gość
Odp: LPG w Jagu 3.0 v6 Maly ale denerwujacy problem
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 03, 2011, 20:45:26 pm »
wg mnie jest wadliwie zalozony reduktor jesli chodzi o podlaczenie ogrzewania (wpiecie do ukladu chlodzenia). typowe objawy, albo reduktor jest a slaby mimo wszystko. po prostu jak mu depniesz to zamarza reduktor.

u mnie (4.2 supercharged) problem byl troche nie do przejscia, poki nie wszedl do sprzedazy reduktor gurtnera specjalnie projektowany do bmw m5. ten nie zamarza jak poprzenie 3 reduktory, ktore mialem zalozone, ale jak jest palowanie od 100 do 240 (na S8 oczywiscie :D) to pod koniec juz zamarza i wypina calkiem gaz.


moze byc jeszcze druga opcja - gazownik nie dal rady poradzic sobie z czujnikiem cisnienia paliwa, i po prostu jak mu depniesz to pomaga sobie benzyna.  ale przy tym silniku to przeciez bulka z maslem. gorzej jak ktos ma 4.2 supercharged z komputerem 10 razy wiekszym niz w 3.0 i ten komputer ciezko jest oszukac, tym bardziej ze nie ma gotowych ukladow (jak np. do volvo, gdzie problem jest ten sam, ale popularniejszy silnik po prostu). u mnie powyzej 3,5 tysiac obrotow miga kontrolka i automatycznie nastepuje dotrysk benzyny. dzieje sie tak dlatego ze roznice cisnien w listwie przy normalnej jezdzie i przy palowaniu jest bardzo duzo i na prawde trzeba sie natrudzic aby ten czujnik cisnienia jakos "obejsc"


Offline filar12

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 887
  • http://lpg-lodz.pl/
Odp: LPG w Jagu 3.0 v6 Maly ale denerwujacy problem
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 03, 2011, 20:48:13 pm »
Emulatory ciśnienia regulowane robi sag dedykowane do silników grupy forga Jaguar-mustang itp
http://lpg-lodz.pl/

KIEDYŚ był S-type 1999r 3.0 V6 "sreberko" napędzane LPG ;-) następnie X350 4.2l +LPG oczywiście ;-), S-type 2002r Fl 3.0L LPG, X350 3.0L LPG ;-),teraźniejszość X358LWB 4,2 LPG.

xOsTrYxJaG

  • Gość
Odp: LPG w Jagu 3.0 v6 Maly ale denerwujacy problem
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 04, 2011, 06:36:53 am »
Witam,


to na pewno jest za słaby reduktor  :-W mam gaz i miałem to samo :] wymień reduktor na silniejszy. Nie dostaje odpowiedniej mieszanki gazu i powietrza i dlatego ci rozłącza.

xOsTrYxJaG

  • Gość
Odp: LPG w Jagu 3.0 v6 Maly ale denerwujacy problem
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 04, 2011, 07:00:58 am »
Witam,


to na pewno jest za słaby reduktor  :-W mam gaz i miałem to samo :] wymień reduktor na silniejszy. Nie dostaje odpowiedniej mieszanki gazu i powietrza i dlatego ci rozłącza.

Przy okazji niech podłączy go mechanik pod komputer i zobaczy jak mniej więcej wygląda mapa gazu w stosunku co do mapy benzyny.

Offline filar12

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 887
  • http://lpg-lodz.pl/
Odp: LPG w Jagu 3.0 v6 Maly ale denerwujacy problem
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 04, 2011, 08:17:13 am »
No fakt to to postawa ale magic III az tak szybko nie klęka chyba ze regulator już się w nim przycina,swoja drogą nie najszczęśliwsze miał młode czasy ten reduktor.

Kolego podstawą są dokładnie zrobione zdjęcia co jak i gdzie masz zamontowane w komorze silnika jak można poproś o zrzuty z ekranu podczas pracy na lpg.

Inaczej jest to wróżenie z fusów.
http://lpg-lodz.pl/

KIEDYŚ był S-type 1999r 3.0 V6 "sreberko" napędzane LPG ;-) następnie X350 4.2l +LPG oczywiście ;-), S-type 2002r Fl 3.0L LPG, X350 3.0L LPG ;-),teraźniejszość X358LWB 4,2 LPG.

farciarz1910

  • Gość
Odp: LPG w Jagu 3.0 v6 Maly ale denerwujacy problem
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 04, 2011, 17:21:56 pm »
panowie dodaje ze dzieje sie to sporadycznie, dzis zrobilem maly test zatrzymywalem sie i gaz do dechy
1 raz na 3 mi wylaczalo na chwilke sekwencje
probowalem tez podpinac impuls pod czujnik polozenia walka ale kicha jest

xOsTrYxJaG

  • Gość
Odp: LPG w Jagu 3.0 v6 Maly ale denerwujacy problem
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 06, 2011, 11:07:09 am »
kolego zrób tak jak Ci tutaj sugerujemy. Ja np miałem objawy takie, że przy gwałtownym dodaniu gazu przy 2 tyś obr rozłączał mi LPG i załączał przy zejściu na mniejsze obroty. Reduktor wymieniony, ustawiona mapa wtrysków, sprawdzona szczelność i działa bez zarzutu.

farciarz1910

  • Gość
Odp: LPG w Jagu 3.0 v6 Maly ale denerwujacy problem
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 13, 2011, 22:17:54 pm »
witam
zaczolem walczyc z problemem i jutro wchodzi nowy reduktor ten dawal cisnienie tylko 0,8 bar'a
i rozwierce dysze na wieksze prawdopodobnie a do tego zejde nizej z doprowadzeniem wezykow wtryskiwaczy
ale zapytam was o to tez gdzie macie podlaczone plusy i impuls???
pozdrawiam