Dział Techniczny > XJ X300, X305, X308 (1994-2003)

Problem z szyberdachem

<< < (4/6) > >>

jarek-jerryjag:
wyjecie i modyficacja

jarek-jerryjag:
reszte zdjec jak wyjme szyberdach

jarek-jerryjag:

--- Cytat: szpulek w Maj 10, 2009, 22:29:14 pm ---A i jeszcze jedno.. Czy mechanizm szyberdachu jest taki sam w x300 i x308? Czy to sa te same czesci i moge np wlozyc mechanizm z 300tki do 308mki? Bedzie pasowalo? pzdr

--- Koniec cytatu ---

ten sam mechanizm

szpulek:
Dzieki za zdjecia. Jestem na tym samym etapie :) Teraz nie wiem dokladnie czy musze wymienic caly mechanizm, wiec czy musze zdjac cala podsufitke.. Moj mechanizm nie pozwala na tak duze wychylenie, zatrzymuje sie wczesniej i dalej nie otwiera, nie rozsuwa takze do tylu.. Jakies wskazowki jak sie dobrac do tego mechanizmu? pzdr

szpulek:
W sobote siedzialem nad tematem 10h i szczerze mowiac nie bylo czasu nawet nic zjesc :) Tak mnie pochlonela ta zabawa z jagiem.. Ale do rzeczy..

Kupilem dzialajacy (ponoc) mechanizm uzywany. Wyjalem moj mechanizm w calosci (jak ktos potrzebuje wskazowek jak zdemontowac podsufitke i mechanizm - sluze pomoca) i "zainstalowalem" ten kupiony. Podlaczylem silnik i co? Podczas uchylania zlamal sie jeden z elementow w prawym mechanizmie.. Potem juz bylo tylko gorzej, skonczylo sie na tym, ze w wielkiej zlosci poskladalem wszystko i nadal mam niedzialajacy szyber, drugi (moj, rowniez niedzialajacy) w garazu i szukam teraz kolejnego mechanizmu.. Musialem tez odpiac na stale zasilanie z silnika i modulu sterujacego bo zaczelo to wariowac i szyber nie byl w poziomie lub caly czas cykal przekaznik w pewnym interwale, chyba kolo 10s co tez jest dosc denerwujace..

Moje pytanie jest takie. Mam moj stary element poza autem, wiec moge nad nim i pol roku siedziec, tylko czy da sie odpiac ta srube (ktora napedza mechanizm) i wyjac te ruchome elementy z prowadnic?, wtedy moglbym poogladac co jest uszkodzone i moze jakos wzmocnic te elementy? Ale najpierw musze miec te dzwigienki na stole, a tego na razie nie jestem w stanie zrobic..
Mysle tez nad kupnem calkiem nowych elementow, ale bez wiedzy jak rozebrac mechanizm na czesci pierwsze na nic mi sie te nowe czesci nie zdadza..

Podczas skladania rozumiem, ze trzeba wykalibrowac caly "uklad" - jak przebiega taka kalibracja?

Prosze o pomoc kogos, kto juz podobny temat przerabial..

pzdr

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej