Ok jak płynu ubywa to musisz znaleźć gdzie ucieka
Mało prawdopodobne żeby go wywalało przez zbiorniczek bo po otwarciu maski byś to zauważył a przecież zbiornik jest zakręcany.
Moja rada po jeździe samochodem od razu otwórz maskę i palcami sprawdź wszytki rurki od zbiornika z płynem czy któraś nie jest mokra (trochę roboty ale warto) uwaga na gorący silnik.
Sprawdź wszystko po drodze okolice chłodnicy, termostatu i wszystkie połączenia.
Jak masz plamy pod samochodem pochodzące z płynu to znaczy że płyn nie obchodzi silnik i w nim nie znika (miej nadzieje)
Korka odpowietrznika nie ma wszystko robi się poprzez odpowietrzanie podczas pracy silnika i dolewaniu płynu - długa robota i żmudna
Wszystkie moje uwagi dotyczą diesla bo takowy mam wiec jak masz benzynę to głowy nie daje uciąć ale podejrzewam że schemat działania jest podobny
powodzenia