Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

Przed zakupem

<< < (2/8) > >>

pah:
polecam raczej benzynę, zwłaszcza że to 4x4 (poza 2L) czyli sporo zalet, one po prostu jadą gdy inne się ślizgają i tłuką przednimi kółkami śnieg (he he), swoim kotem wyjechałem z nieodśnieżonego garażu i przejechałem całe podwórko - prawie pół metra śniegu (no, to tylko potrafią SUVy).
Diesle forda to trochę średnia półka jakości, jeżdziłem paroma fordami i zawsze coś padnie za drobne kilka tysięcy, ale w X-ach może niech koledzy się wypowiedzą na temat awaryjności, benzyna jest prosta w budowie, moc bierze się z pojemności a nie kompresji (niestety przez to pali). z moich lektur i informacji zawodzić może reduktor, choć mnie to nie dotknęło póki co. automat wymaga dobrego traktowania i wymiany oleju co 10000, podobno pochodzą od trochę słabszych silników i wymagają dobrego smarowania. Powodzenia w poszukiwaniach. :D

wiadereczko:
W moim dieslu 2.2 przez okres użytkowania ponad roku i przejechanych jakich 16tys kilometrów wymieniem cieknący termostat, EGR (częsta usterka) i  sprząglo (szczęście na gwarancji).
To chyba tyle co do usterek które napotkałem w dieslu. Poza tym jak na kotka to całkiem nieźle wszystko chodzi  :-tylko

Co prawda brakuje 4x4 napędu szczególnie zima  :-thumpdown

Godan:
Mam 2,5 benzyna napęd na 4 koła :-super pomijając jego wpadki nie odbiegające od wszystkich typowych - jedynie panel (duży ekran LCD) który rozebrałem osuszyłem i powciskałem porządnie wtyczki-  teraz przez te zaspy przechodzę jak pancernik. Nawet rozjeżdżam ten śnieg na poboczach mojej ulicy żeby inni mogli sobie spokojnie parkować :-tylko

pah:
no właśnie, dlaczego wszyscy pomijają temat 4x4???
nie chcę się rzucać z motyką na słońce ale Jag ma porównywalne właściwości pseudo terenówek typu suv. zawieszenie dość wysokie, stały napęd 4x4 jak 90% suvów, dość duży moment obrotowy na niskich obrotach, duże koła.... mocy mamy tylko więcej i klasę jazdy poza bezdrożami (suvy i tak na off road się nie nadają), a czy próbowali jechać 220 km/h ???? chyba nawet przy 150 będzie dramat! tak jest  :-tylko

Innowierca:
W SUVach chodzi o to, by ukryć zakompleksienie męża i grubą dupę żony podczas jazdy. Przecież używanie jakiegokolwiek auta pseudoterenowego w mieście to absurd. Jeżdżą takie cizie i nie wiedzą nawet jak zaparkować, przestawiając niewygodne "normalne" auta.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej