Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

podsufitka

<< < (2/13) > >>

jarek-jerryjag:
Jesli podsufitka odchodzi jedyna rada trzeba ja wymienić. xj40 dosc łatwo wyjąc kierowcy siedzenie i po rozmontowaniu wyjdźie tylnymi drzwiami
w x 300 krótkiej wersji jest trochę trudniej zobacz
http://www.wlsheadliners.com/tutorials/jaguar-headliner/#top
oni ja zginają ale mowia ze po naklejeniu nowej nic nie widać.

Robson:
Ja z mojej x300 podsufitke wyjmowałem przez przednią szybe, którą i tak wyrzuciłem na śmietnik (szybe)

lolek100:
witam
prosze oto instrukcja wymontowania podsufitówki:
http://www.speedyshare.com/314209566.html
ja zawsze wyjmuje przez przednie drzwi pasarzera, po zdjeciu środkowego tunelu i obaleniu siedzeń

marszal:
Witam miałem ten sam problem 88rok daimler. Oddałem do tapicera, pomagałem mu przy demontażu płyty z podsufitką. Faktycznie troszkę ciężko ją wyjąć my wyjmowaliśmy po położeniu siedzeń przez tylne drzwi. Dobrze że te płyty są naprawdę solidne i sie dają wyginać nie łmiąc się przy tym jednocześnie. Pózniej opuszczenie kasety z szyberdachem i zdjęcie ze spinek płyty na szyber. Ogólnie demontaż około 2 godzin. Przy zakładaniu niestety nie byłem co zaowocowało kilkoma przetarciami na nowej podsufitce:(. Koszt imprezy 250 zł z materiałem tapicera. Ceny wachaja sie 250 do 500 zł. Pozdrawiam

EssiRS:
Też jestem na etapie reanimacji podsufitki. Najwięcej roboty i kombinowania miałem z wymianą tapicerki "szyberdachu". Za materiał (3 metry bieżące) dałem 90zł. Jest to materiał od razu z podklejoną gąbką koło 2-3mm. Wygląda identycznie jak seryjny materiał. Nawet odcień jest praktycznie taki sam (szary).
Koszta jak na razie:
90zł - tapicerka
50zł - klej do pistoletu pneumatycznego

Czeka mnie jeszcze zakup spinek mocujących, bo nie da się tego rozebrać bez pourywania ich.

Dla zainteresowanych w niedługim czasie mogę podesłać zdjęcia.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej