Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Prawdy i mity o XJ z lat 86 89

(1/3) > >>

maciejXtrem:
Planując zakup Jaga , który rocznik wybrać?

Chodzą pogłoski że w latach 86 87 robiono gorsze egzemplarze i bardziej się one psują ? a po 1989r są już bardziej niezawodne itp ?

Czy według waszego doświadczenia jest w tym ziarenko prawdy ? Czy warto brać po uwagę rocznik produkcji Jaguara czy bardziej jego stan ?


Drugie pytanie , czy to prawda że w samochodach z tych lat można było sobie wybrać reflektory (prostokątne lub "okrągłe")  czy było to czymś podyktowane ?

walec:
 :-gwizd :-thumpdown

optre:
Według mojej wiedzy nie ma regóły odnośnie lamp okrąglych, lub prostokątnych, to jak kolor tapicerki, wiadomo że z początku produkcji są bardziej awaryjne, ale to są raczej pierdołki, nie przejmowal bym się tym, typowe usterki w xj40 86-89 to urywajace się klamki, opadająca podsufitka, abs, rdzewiejąca klapa bagaznika, przecieki wody do srodka z powodu zapchanego odpływu wody, blowlery i maglownica, no i oczywiście nivomaty.
Jeśli chodzi o nowsze xj40 to niema już aż takich problemów z klamkami (ale też są), z abs, a jesli chodzi o maglownice to nie jestem pewien, ale zdaje się że też jest lepiej, a reszta raczej bez zmian, za to w nowszych typową usterką jest wskazanie przepalonej żarówki, mimo ze wszystkie dzialają. to chyba tyle.

maciejXtrem:

--- Cytat: walec w Listopad 30, 2009, 23:22:55 pm --- :-gwizd :-thumpdown

--- Koniec cytatu ---

To się kolega nie rozpisał ..... NAwet trudno wywniskować o co chodzi ??

Yoohas:
To ja napiszę o moim xj40 1993 r.

Ułamane dwie klamki :)
Maglownica do regeneracji - już zrobiona - plusem jest fakt, że to ZF a nie Jaguar
Porcelanowe zawieszenie - wiecznie coś stuka, puka. Wymienione elementy wytrzymują ok. 30 tys. km
ABS czasami mruga :)
Korozja - na szczęście nie widzę jeszcze ale domyślam się, że będzie się pojawiać tak jak w x300 - dolne narożniki tylnej szyby (okolice wlewu paliwa) i krawędzie tylnych nadkoli.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej