Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Prawdy i mity o XJ z lat 86 89

<< < (2/3) > >>

Jakub32:
XJ40 - 1991, maglownica nie cieknie (ZF), klamki całe, ale pali się znak przepalonej żarówki

Feler:
XJ40 - 1987 Sov. - maglownica do regeneracji, wymienione 2 klamki, świeci się ABS i BULB :), rudy zjada progi, wymieniony tylny most, wymieniona skrzynia biegow, wymienone drzwi kierowcy, wymieniona szyba pasażera wraz z mechanizmem podnoszenia, bypas na chłodnicy oleju, regeneracja komory bagażnika (wycinanie, spawanie, czyszczenie, konserwacja, lakierowanie...), wymiana łożysk przednich kół i jeszcze pare "dupereli" a co!!  :-hehe Jest ktoś lepszy?? Ale autko jezdzi, pali na tyk , i... jest zajfajne!!  :-super :-tylko

qbaty:
Feler -  :-R :-R :-R

walec:
XJ40 90 Daimler
działąjące Nivo :-super
, mało rdzy (zrobiona w tym roku z konserwacja)  :-super
kiepsko dzialajace nawiewy  :-thumpdown (po wymianie transystorow w blowerach - dzialaja na wszystkie predkosci)
niedzialajace dupogrzały od poczatku  :-thumpdown
pojawiajace sie ostatnio najrozniejsze puki i stuki z zawiechy, narazie na tyle male te luzy ze nie zamierzam z nimi nic robic ale dzwieki irytujace
wymieniona grucha hamulcowa

klamki dzialaja szyby dzialaja radio wskazniki kontrolki...

... w sumie wychodzi calkiem niezle u mnie :-A

ale jak by nie byylo niezle to i tak bym go kochal :-tylko
(koń też :-W)

max944:
U mnie z usterek pali się kontrolka przepalonej żarówki i na panelu klimy nie łączą styki  :) XJ 4.0 '89

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej