Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
Prawdy i mity o XJ z lat 86 89
Jakub32:
XJ40 - 1991, maglownica nie cieknie (ZF), klamki całe, ale pali się znak przepalonej żarówki
Feler:
XJ40 - 1987 Sov. - maglownica do regeneracji, wymienione 2 klamki, świeci się ABS i BULB :), rudy zjada progi, wymieniony tylny most, wymieniona skrzynia biegow, wymienone drzwi kierowcy, wymieniona szyba pasażera wraz z mechanizmem podnoszenia, bypas na chłodnicy oleju, regeneracja komory bagażnika (wycinanie, spawanie, czyszczenie, konserwacja, lakierowanie...), wymiana łożysk przednich kół i jeszcze pare "dupereli" a co!! :-hehe Jest ktoś lepszy?? Ale autko jezdzi, pali na tyk , i... jest zajfajne!! :-super :-tylko
qbaty:
Feler - :-R :-R :-R
walec:
XJ40 90 Daimler
działąjące Nivo :-super
, mało rdzy (zrobiona w tym roku z konserwacja) :-super
kiepsko dzialajace nawiewy :-thumpdown (po wymianie transystorow w blowerach - dzialaja na wszystkie predkosci)
niedzialajace dupogrzały od poczatku :-thumpdown
pojawiajace sie ostatnio najrozniejsze puki i stuki z zawiechy, narazie na tyle male te luzy ze nie zamierzam z nimi nic robic ale dzwieki irytujace
wymieniona grucha hamulcowa
klamki dzialaja szyby dzialaja radio wskazniki kontrolki...
... w sumie wychodzi calkiem niezle u mnie :-A
ale jak by nie byylo niezle to i tak bym go kochal :-tylko
(koń też :-W)
max944:
U mnie z usterek pali się kontrolka przepalonej żarówki i na panelu klimy nie łączą styki :) XJ 4.0 '89
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej