Znalazlem zawory oryginalne EAC7255 po 40PLN za sztuke, generalnie pelno kompletow do innych Jaguarow tylko nie do tych.
Glowica zrobiona, wymienione uszczelniacze i wlasnie ja zakladam. Zawory byly generalnie w nienajlepszym stanie, widac ze olej sie palil na 2 i 4 cylindrze i stamtad tez kapal z pod kolektora. Mnostwo 'nagaru' trzeba bylo usunac. Mam nadzieje ze kompresja nie bedzie duzo gorsza
![U¶miech :)](https://jaguarclubpoland.net/forum/Smileys/classic/smiley.gif)
Wiekszych zaworow nie udalo mi sie znalezc do tego modelu. Wymienie jeszcze cewke bo mam akurat zapasowa i oby dzialal. Niestety nie mam mozliwosci inspekcji/wymiany pierscieni(brak jakiegokolwiek podjazdu, kanalu, czasu etc) a szkoda bo pewnie bym to tez zrobil.
Musze powiedziec ze poza szlifowaniem, honowaniem do dziesietnych czesci milimetra i tym podobnych prac XJ40 to calkiem prosta sprawa i wiekszosc rzeczy mozna bez problemu samemu zrobic.
Wczoraj pierwszy raz zakladalem uszczelniacze, banalna sprawa, niecale 2 godziny pracy na sciagniecie, zalozenie i sprawdzenie zaworow/sprezyn/popychaczy.