Witam
Jeśli chodzi o silnik to polecam 2,5 lub 3,0. Jego ekspolatacja nie jest taka droga, pod warunkiem, że nie jest zajeżdżony
. O rozrząd nie musisz się martwić (łańcuch), wymiana świec co 100 tys. km (35zł szt), filtr powietrza 70 zł, filtr oleju 50 zł, wymiana oleju 8,5 litra (do przeliczenia)
.
To tak skrócie jeśli chodzi o silnik i jego podstawową eksploatację.
Zawieszenie na naszych drogach żadne nie wytrzyma długo, chyba że mieszkasz poza Polską.
Ceny klocków hamulcowych przód to ok. 120 zł (można i taniej
), tarcze przód udało mi się kupić Brembo za 300 zł 2 szt., łożysko oryginał przód 200 zł, tylne z piastą 600 zł serwis (używka 150 zł).
Spalanie zależy w dużej mierze od stylu jazdy, mam silnik 2,5, automat- średnie wychodzi na poziomie 13-15l, ale zdarzyło mi się na trasie zejść do poziomu 7,5 l (noga piórko i max. 100km/h)
To tak z mojego skromnego doświadczenia, sam oceń czy to dużo