Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

XJ 40 gwint czujnika ciśnienia oleju.

<< < (3/4) > >>

MATriX335:
To teraz jedyny czujnik jaki idzie dostać, to taki który z miernika ciśnienia robi zwykłą kontrolkę od ciśnienia tak jak w wszystkich innych samochodach, tyle że ładniej pokazaną?

Hornet:
Tera da sie kupić tylko czujnik jest nie ma (nowy). PRzerabialem sprawe:
1. Przez jakiś czas czujnik pokazywał coś koło 4 (czy cieplo czuy zimno)
2 potem przeszedł na pokazywanie z zakresu 1-4
3 Zawał...czasem na wolnych obrotach cisnienie 0 i czerwona lampka :)

Zmieniłem na czujnik 0-1, wskaznik stoi sobie radosnie na 4 z groszem co by sie nie działo. A stary czujnik puszke przerobie na przejściówke do manometru. Ale to jak serce podlecze ;-)
silnik tfu tfu tfu nie dzwoni nie tłucze, cisnienie było znaczy sie.

P.S. Czytalem sobie w tej sprawie anglojęzyczne fora. JAk pisze _radzio1, zdecydowana większość przypadków z zapalającą sie lampką to czujnik.

MATriX335:
To jest jakby ograniczanie wyposażenia tego samochodu. W X300 też jest czujnik 0-1?

Hornet:
MAsz racje, też wole ładnie chodzącą wskazówke :) Ale wole już nieruchomą jeżeli mam dostać zawału.
Problemem jest brak podejscia na 2 czujnik. Z tego co wiem w s3 sa 2 czujniki - na lampke i na wskażnik. W aj6 niestety jedno gniazdo. I mówiąc prosto - dupa.

Luqasek:
ja też z pytaniem, czy w x300 jest liniowy przetwornik (czujnik) ciśnienia, czy taki 0-1? U mnie zawsze wskazówka jest pionowo, gdy silnik chodzi.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej