Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

XJ 40 gwint czujnika ciśnienia oleju.

<< < (2/4) > >>

Yoohas:
A u mnie różnie.

Jak stoję w korku to jest ok. 3, czasami nawet 2,5

Jak przyspieszam to jest ok. 5.

Jak jadę spokojnie to jest 4.

Czy to normalne??

KRISS:
taaa widze ze jeszcze czujnika nie wymieniłeś :)

Yoohas:
Kurde, to jak w końcu jest.....

Mam wymienić? Przecież w innych autach wskaźnik pokazuje różnie wartości w zależności od prędkości itp. Czy w Jagu jest inaczej?

A jeśli tak to pytanie brzmi - "how much?"....

MATriX335:
U mnie podczas jazdy jest 8. Jak silnik jest zimny to i na wolnych obrotach jest 8, a jak się nagrzeje to na wolnych obrotach czasem spadnie do 4, może nawet i 3,5

KRISS:
są dwa rodzaje. Starego typu - taki który pokazuje ( przybliżoną nie oszukujmy się ) wartość ciśnienia oleju. Fordowskie, czyli po 89 robią to w miarę. Jednak mają tę cudowną wadę, że się psują a to może doprowadzić do zawału ( mnie doprowadził w Wieluniu w środku nocy), lub też wymienić na JLM20791 - który ma tę wadę, że jest zero-jedynkowy - jest ciśnienie/nie ma ciśnienia. I tę zaletę, że jak jest na zero to raczej ( ale raczej ) skończył silnik, a nie czujnik i nie lampi się do nas czerwona kontrolka ciśnienia i ciągle bezstresowo pokazuje radosne 4 z hakiem :)
Ja osobiście wolałbym padnięte czujniki - te starszego typu -  zamieniać na nowe w sensie nowe z pudełka nie nowszy typ, ale niestety... Jaguar przewidział, że jak już stary typ wyzionie ducha to jedyną opcją jest JLM20791
Jeździć póki nie padnie.
Ciśnienie oleju najlepiej mierzyć manometrem.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej