Dział Ogólny (Tematy Jaguarowskie i nie tylko) > Jaguar News & Jaguar Scena

Aston Martin Lagonda w Polsce

<< < (2/5) > >>

oskioski:
dzis są takie czasy , że ktoś , kto ma szybki i fajny wózek nie bardzo chce , żeby woził go kierowca  :-A

Matrix - pomyśl - masz wymarzonego jaga - myśl dalej - wsiadasz , bo ktoś otworzył ci tylne drzwi  -

nie masz ochoty wywalić z roboty kierowcy  ?????? ?????? ?????? ??????



artleks:
Myśle że optymalna sytuacja to kierowca na codzien - a w weekendy samemu byc kierowcą :-super Przy obecnym stanie dróg, korkach jazda staje się często trudnym do zniesienia obowiązkiem :-cry

MATriX335:
Wtedy kupuje Astona DB9 więc to Rapide ma mniejsze szanse utrzymania się na rynku.

KRISS:
@martix - oczywiście, że konkurencja i to w pełni. Rapide miał być bardziej "Sporty" niż Jag. tylko, że nie wyszło. Jak to szofera? Przecież Rapide jest mniejszy to typowe 4 miejscowe coś co jest tak naprawdę db9 w jamniku.
Jest droższy, gorzej wyposażony, wolniej przyśpiesza  i na pewno jest mniej komfortowy.
XJ - jest tańszy, szybszy, lepiej wyposażony, mniej waży... Jaguar to ludzie, którzy zbudowali cały sukces Astona, jeszcze  za czasów panowania Forda. Tylko, że oni teraz robią Jaguara... i to już widać.


ok 110 000 funtów za Rapide produkcyjnego (przynajmniej tak na Franktfurcie mówiono ) vs. 85 000 funtów za SuperSport-a czyli tak naprawdę konkurencję dla Rapide.
różnica spora, jak na to, że XJ jest lepszy, ale w PL to nie ma żadnego znaczenia, bo to AM - fura Jamesa Bonda.

KRISS:
@matrix* - tam miało być  :-wstyd
sorry Matrix za literówkę w Twoim nicku...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej