Dział Ogólny (Tematy Jaguarowskie i nie tylko) > Jaguar News & Jaguar Scena
Aston Martin Lagonda w Polsce
KRISS:
trochę :-off
Do tego musisz mieć zdrowe mechanizmy rynkowe, moderujące mechanizmy społeczne.
Gdzieś w tym kraju brakuje zapotrzebowania na takie działania. I to bez względu na to czy to jest rząd, importer Jaguara, czy warzywniak. Lobby polega głównie na przepychaniu własnych interesów a nie na promowaniu, bo nie widzą w tym sensu.
Tak długo, jak obsadzanie stanowisk od warzywniaków po rząd będzie "z klucza" tak długo nie będzie zapotrzebowania na "tzw chwalenie się" tym, że coś jest Made in Poland/Europe. Musimy poczekać aż młode rekiny dorwą się do "grubych ryb spasionych transformacją ustrojową".
MATriX335:
--- Cytat: KRISS w Wrzesień 17, 2009, 18:42:06 pm ---To Ford zadecydował, że Aston to wyższa półka, a nie Aston. Dlatego XK8/XKR był bez LSD i tylko w automacie, dlatego AJ16S był tylko w XJR i dlatego v12 miał Aston a nie Jag.
--- Koniec cytatu ---
Gdyby ford nie podjął takiej decyzji to teraz nawet najtańsze XJ40 kosztowały by o wiele więcej tak jak to jest teraz z Astonami i pewnie mało kogo z nas było by stać nawet na najtańszego używanego Jaguara, a cześć forumowiczów jeździła by pewnie teraz Astonem kombi z silnikiem Diesla :)
champagne:
Koniec świata jest już blisko.
Aston Martin podjął współpracę z Toyotą. W Gaydon trwają prace projektowe nad miejskim Astonem opartym na technologii Toyoty iQ. Ma to być przebój pod nazwą Aston Martin Cygnet. Teraz każdy będzie mógł się poczuć jak agent On Her Majesty's Secret Service 8)
Nawigacja
Idź do wersji pełnej