Zmieniając skrzynię zapewne założyłeś konwerter bez oleju.
Dolej co najmniej jeszcze 3 l oleju( nie wiadomo ile oleju zostało w konwerterze), ale nie odpalaj!!!
Zakręć kilka razy rozrusznikiem, bez odpalania i sprawdź po 5 min. stan oleju. Jeśli na zimnym jest ponad 1 cm powyżej plastiku na bagnecie, odpal.
Na postoju zmień wszystkie pozycje skrzynii, a następnie zgaś silnik i jeszcze raz sprawdź olej. Jeśli poziom jest taki jak poprzednio , możesz delikatnie zrobić jazdę, ale bez 4,5 tys. obrotów!!!
Masz zapewne zapowietrzoną skrzynię. Jeśli skrzynia była sprawna i nie przytarła się z niskim poziomem oleju, powinno być ok.
Jeśli będzie zbyt dużo oleju to wypłynie on odpowietrznikiem, upuść odrobinę nakrętką mocującą bagnet do miski.
Zobacz na starym forum, gdzie opisałem jak zmieniać olej, aby dłuugo jeździć na skrzynii.
pozdrawiam