Dział Techniczny > XJ Seria I do III (1968-92)

Klimatyzacja Daimler Double Six 91 rok

<< < (2/3) > >>

xjs:
Silniki nawiewu są sterowane modułem elektrycznym,natomiast klapy pod ciśnieniowo i elektrycznie.Gdy podciśnienie nie jest doprowadzone do ustrojstwa,to dmucha na szybę.Nie rozkręcaj panela bo to Ci nic nie da.Wymacaj po przewodzie zaworu ogrzewania na grodzi w którym miejscu przechodzą przewody z komory do kabiny ten drugi powinien mieć podciśnienie połączone z akumulatorem podciśnienia w dole słupka A lewego i poprzez zawór jednokierunkowy z kolektorem ssącym.Jeśli to jest O.K.to przechodzisz do kabiny.Elektrycznie sprawdzaj kontakt bezpieczników jeden jest pod lewą osłonką tunelu środkowego na przewodzie.Pamiętaj że sprawny bezpiecznik może nie przewodzić.Raczej trudno to naprawić ,a w ten sposób to już..ale próbujemy.

autoklima:
nie w tym roczniku tu mamy połączenie 3 seri z xj40   niestety i aby to uruchomić i zeby dobrze działało trzeba temu dużo czasu poświęcić

richie:
jak napisał xjs jest to połaczenie sterowania cisnieniowego(otwieranie klap i sterowanie nawiewem środkowym i bocznymi) z elktrycznym. W twoim aucie masz po prawej stronie regulację nawiewu a po prawej temperatury, jest to taki archaiczny climatronic;) jak dasz na auto i konkretną temperaturę to czujnik z deski rozdzielczej daje znak do termostatu (czujnika parowego) który jest z prawej strony (jak odkręcisz dwie śróbki od plastikowego nawiewu i odejmiesz cały i wykładzinę) to go zobaczysz, sam włącznik zazwyczaj jest dobry ale ma bezpiecznik przeciążeniowy obok w plastikowej obudowie i to on może być padnięty. Generalnie jest to loteria co może być padnięte, ja z naprawde konkretnym macherem walczyłem około tygodnia zeby uruchomić cały system w III serii z 1984r. Rozbebeszyłem pół samochodu ale sie udało;) Jeżeli kolega autoklima ma rację to może być tak że w twoim modelu jest juz inna instalacja, ale po nitce do kłębka;)

autoklima:
w tym roczniku jest delikatnie mowiąc sajgon bagdad z klimą i nawiewami hybryda pan heniu w stodole by to lepiej sklecił

adams:
Witam!
A co powiecie o takich obiawach, klima swiezo zaladowana , chlodzi pare minut  i za chwile przestaje. bezpiecznik sprawdzony, podcisnienia Ok. Po otwarciu maski zawor w komoze silnika oszroniony przez chwile(ten cienki przewod). i fundamentalne pytanie do fachowcow. Czy nagzewnica ustawione pokretlo na zimne powietrz bez klimy powina nagzewac sie czy nie!!!!
przeciez jest zawor w komoze silnika ktory powinnien odcinac doplyw cieplego plynu? Prosze o mozliwe proste wyjasnienie tej kwesti, za co bede bardzo wdzieczny!
poz adams

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej