Dział Techniczny > XJ Seria I do III (1968-92)

zaplon

<< < (3/3)

Pipcyk:

--- Cytat: _radzio1 w Marzec 23, 2009, 19:59:07 pm ---lepiej zastanow sie nad zastosowanie stozkowego filterka zeby nie dac ciała jak to juz widziałem w wielu autach w tym takze jagauarow tyle ze nowszych gdzie bezmyślność montazu ich woła o pomste-najpier trzeba wybrac takie miejsce aby mozna było odseporwać filterek od pobierania gorącego powietrza z komory silnika bo inaczej efekt moze byc wręcz odwrotny od zamierzonego.Jesli juz będziesz chciał sie na powaznie pobawić w poprawe osiągow pomyslałbym nad wiekszymi zaworami w głowicy i poszukaniu jakiegoś speca co by sie podjął lekko wydłuzyć czas wtrysku benzyny w ecu lub zastosowanie dobrej sekwencji lpg w ktorej własnoręcznie mozna wydłuzyć czas wtrysku gazu.Dobrze byłoby tez pomysleć na zmianą przełozen w tylnym moście .

--- Koniec cytatu ---

Możesz rozwinąć ten temat, co ma zmienić dłuższy wtrysk benzyny ?

Pipcyk:

--- Cytat: _radzio1 w Marzec 26, 2009, 07:44:27 am ---dłuzszy czas wtrysku paliwa = bogatsza mieszanka a filtr stozkowy =ubozsza mieszanka bo jest wtedy łatwiejszy przepływ(dolot) powietrza do kolektora ssącego.


--- Koniec cytatu ---

Sorry. Zapomniałem że wtrysk w jaguarze jest dosyć prymitywny i nie posiada sondy lambda.

Moim zdaniem jeżeli ktoś już chce się bawić w tuning to wywalił bym oryginalne ECU , wpakował dodatkowo sondę lambda i  megasquirt.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej