Dział Techniczny > XJ Seria I do III (1968-92)
zaplon
Pipcyk:
--- Cytat: _radzio1 w Marzec 23, 2009, 19:59:07 pm ---lepiej zastanow sie nad zastosowanie stozkowego filterka zeby nie dac ciała jak to juz widziałem w wielu autach w tym takze jagauarow tyle ze nowszych gdzie bezmyślność montazu ich woła o pomste-najpier trzeba wybrac takie miejsce aby mozna było odseporwać filterek od pobierania gorącego powietrza z komory silnika bo inaczej efekt moze byc wręcz odwrotny od zamierzonego.Jesli juz będziesz chciał sie na powaznie pobawić w poprawe osiągow pomyslałbym nad wiekszymi zaworami w głowicy i poszukaniu jakiegoś speca co by sie podjął lekko wydłuzyć czas wtrysku benzyny w ecu lub zastosowanie dobrej sekwencji lpg w ktorej własnoręcznie mozna wydłuzyć czas wtrysku gazu.Dobrze byłoby tez pomysleć na zmianą przełozen w tylnym moście .
--- Koniec cytatu ---
Możesz rozwinąć ten temat, co ma zmienić dłuższy wtrysk benzyny ?
Pipcyk:
--- Cytat: _radzio1 w Marzec 26, 2009, 07:44:27 am ---dłuzszy czas wtrysku paliwa = bogatsza mieszanka a filtr stozkowy =ubozsza mieszanka bo jest wtedy łatwiejszy przepływ(dolot) powietrza do kolektora ssącego.
--- Koniec cytatu ---
Sorry. Zapomniałem że wtrysk w jaguarze jest dosyć prymitywny i nie posiada sondy lambda.
Moim zdaniem jeżeli ktoś już chce się bawić w tuning to wywalił bym oryginalne ECU , wpakował dodatkowo sondę lambda i megasquirt.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej