Dział Techniczny > XJ Seria I do III (1968-92)
zaplon
adams:
Witam.
Widzialem bezstykowe aparaty zaplonowe, jak to sie ma do mocy silnika. Chcialem ciutke podwyzszyc moc silnika.
pozdrowienia adams
Pipcyk:
Twój kocur ma raczej bezstykowy, więc tutaj na zwieszenie bym nie liczył
autoklima:
w większosci xj 12 a z podpisu domyślam sie że o taki silnik chodzi były bezstykowe aparaty zapłonowe nawet w xj6 seria 2 z 76 roku którego miałem okazje restaurować był aparat bezstykowy na transoptorach
adams:
Witam!
U mnie jest normalna kopulk aparatu zaplonowego i jezeli dobze pamietam palec rozdzielacza to rok 1989.
Chodzilo mi raczej o caly elektroniczny uklad zaplonowy. Cos nowszej generacj z mozliwosci aadaptacj do jaga.
pozdrowienua adams
V12:
Jeśli chciałbyś żeby III seria jeździła szybciej, to jedynym prostym sposobem jest modyfikacja układu dolotowego (zwiększenie przekrojów i zmiana filtrów na stożkowe). Sporo mocy traci się także na prymitywnej skrzyni biegów, można by kupić w USA konwerter firmy B&M, napewno troche to poprawi osiągi.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej