Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

Witam, porównanie jaguara XF 4.2 do innych.

(1/2) > >>

Tomusiek95:
Witam, jestem nowy na forum, jeśli pisze w złym dziale proszę o poprawe. Chce kupić auto z V8 pod maską. Silnik ma akceptować LPG. Budżet do 50 tys. Patrzyłem na BMW E60, Audi A6, mercedesa w211, chrysler 300C, Volvo S60 t6(jako jedyne bez V8) i najbardziej moją uwagę przyciąga Jaguar XF 4.2, bądź SV8. Czy da się go kupić w tych pieniądzach? Silnik czytałem  że bardzo dobry, gorzej z elektroniką? Jak wygląda sprawa z wersjami wyposażenia? Czy są fotele sportowe? Co sprawdzać przy zakupie ? .
Pozdrawiam grupę

alx:
Czesc,
mam własnie XF V8 4.2 2008r z wolnossacym, pierwsze co po zakupie to zamontowalem LPG, zeby od razu oszczedzac, po tylu latach zadnych problemow, nie mialem, zmieniam tylko olej co 8 kkm, no i filtry, spalanie lpg na autobahn-ie 11.5 - 13,5 /100 w zaleznosci jak szybko jedziesz, butla w kole 65 l (80%) daje zasieg autostradowy okolo 500 km, czasem nawet wiecej jak nie cisniesz 160 kmh. Zadnych problemow z samochodem. 

marek230482:
Budżet wystarczający na przedlifty. Polifty już gorzej ale moze się zapnie.
Miałem podobny dylemat przy czym nie brałem pod uwagę niemieckiej twórczości.... jest obyta. Volvo szukałem też równolegle V8.
W XF wadą mogą być drobne problemy z elektryką. Ale szczerze..... w tym wieku to możesz mieć problemy w każdym. Nawet w mercedesie czy audi (przykładowo A8 wiedzie prym w awaryjności). Sam silnik i skrzynia problemów nie powinny stwarzać nawet przy bardzo dużych przebiegach (przykładowo volvo mają bardzo słabe i awaryjne skrzynie). V8 jaga LPG znoszą dobrze, choć problemem jest magistrala paliwowa wiec jak ktoś tego nie robił to będą poprawiać parę razy :D wolnossące V8 opędzluje jeden reduktor. SV8 już nie co też potencjalnie może rozłożyć gaziarza z łopatki.
Fotele sportowe były tylko po lifcie.
Przed zakupem nie ma do sprawdzenia chyba nic poza tym co zwykle we wszystkich autach się sprawdza.
Wyposażenie? pobierz instrukcję, przekartkujesz to zobaczysz -było tego trochę.

Czester Bednarz:
XF jest aluminiowe, ale ramy pomocnicze silnika oraz zawieszeń są stalowe i gniją. Trzeba na to uważać

marek230482:
X250 aluminiowy????  :o
Chyba tylko maska.....

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej