Witam, opowiem w skrócie. Jakiś czas temu padł mi wtrysk i unieruchomił auto. Po wymianie na inny używany, samochód ożył ale nadal były problemy. Wymieniłem filtr, listwę wtryskową, pozamieniałem wtryski kolejnością i nadal było kiepsko, zazwyczaj gasł po ok 40min na wolnych obrotach albo gasł podczas jazdy. Ostatnio gasł po puszczeniu nogi z gazu tylko na 2gim biegu. Rozkręciłem 2 wtryski, wyczyściłem i zamontowałem do auta i pracuje dużo lepiej ale chyba ma za duże drgania bo widać jak zagłówek fotela drży. I pojawił się inny problem, auto po wrzuceniu 3go biegu podczas dynamicznego przyspieszania zaczyna kopcić na biało/ szaro. Dym jest bardzo gęsty i obfity, można w nim zniknąć

Po zatrzymaniu auta, wrzuceniu jedynki można śmiało ruszać i przestaje kopcić. Domyślam się że to któryś wtrysk tylko teraz pytanie czy to zaworek przelewowy czy dysza dawałaby takie objawy? Z góry dzięki za pomoc.