Witam Kolegę.
Mam co prawda nowszy model, ale może coś uda mi się doradzić.
U mnie wskaźnik paliwa montowany jest przez taki otwór rewizyjny. Można spokojnie się do niego dostać, ale trzeba najpierw spuścić paliwo odkręcając z dołu korek spustowy.
Po demontażu tego wskaźnika w moim samochodzie okazało się, że pływak zamontowany na długim pręciku jest całkowicie unieruchomiony.
Jakaś mieszanka osadów i rdzy zablokowała oś obrotu. Na szczęście łatwo jest to oczyścić, przepłukać jakimś penetratorem i wskaźnik powinien dalej pracować poprawnie.
Co do pozostałych pytań, to nie znam odpowiedzi. Jedynie co pamiętam z literatury, że wyposażenie elektryczne w naszych modelach jest zazwyczaj dosyć solidnie zrobione. Wszelkie wskaźniki i urządzenia jeżeli nie działają, to w pierwszej kolejności należy szukać przyczyn w bezpiecznikach, punktach masy i wszystkich złączkach po drodze, które mogą być zaśniedziałe.
Pozdrawiam i powodzenia.
Jan