Dział Techniczny > F-PACE (2015 - obecnie)

F pace , jaki silnik polecacie ?

(1/3) > >>

Kravik:
Witam wszystkich.

Mam takie pytanie apropos F -Pace.
Który silnik polecacie , każda marka teraz ma coś , albo spalanie oleju , albo drogie rozrządy lub wszystko po troszku.
Który silnik według Was jest godny polecenia jeśli chodzi o autka z lat 2018-2020 ?
Spalanie jest powiedzmy mniej ważne ale nie na tyle aby jeździć 5.0 .

Rafael912:
2.0 benzyna jest ok, zbiera sie całkiem ok w 2 osoby, w 4 juz średnio ale to silnik raczej bezproblemowy - do 150 tys. wymieniłem solenoidy i katalizator (ale to pewnie przez mapę poprzedniego,właściciela). Skrzynia to ZF wiec dbana jest bezproblemowa.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

jasiu1@3:
Jednostka 5.0 wbrew pozorom nie spala hektolitrów paliwa - tak jak to mają w zwyczaju nawet mniejsze silniki z grupy VAG.
Przy mieszanej jeździe spalanie oscyluje na poziomie 12l-14l, na autostradzie przy jeździe dopuszczalną prędkością 12l.

na plus: spalanie, ogromny zapas mocy pod nogą, piękny dźwięk, co do bezawaryjności jeszcze nie mogę się wypowiedzieć ( za krótki okres użytkowania )
na minus: jak na chwilę obecną to dostępność części, ASO nie mają dużych stanów magazynowych, na wszystko trzeba czekać z UK.

Zdecydowanie polecam! Wrażenia niesamowite...  :-tylko

Czester Bednarz:

--- Cytat: jasiu1@3 w Październik 28, 2024, 14:32:03 pm ---co do bezawaryjności jeszcze nie mogę się wypowiedzieć
--- Koniec cytatu ---

Silnik AJ133 klepany od chyba 2011 miał z początku problem z łańcuchami rozrządu (od 2015/2016 poprawili)
oraz pęknięcia plastikowych przewodów wodnych - jakiś złośliwy pożyteczny idiota został wysłuchany przy cięciu kosztów i te rurki są zrobione z dwóch zgrzanych elementów. Dwa z trzech elementów poprawili na też plastkowe, ale monolity. Jednak ten przy grodzi o numerze AJ814055 jest dalej tandetą o jakości klapka z biedronki.
Mnóstwo AJ126 i AJ133 w stanach musieli wymieniać, bo głupia rurka pękła płyn się wylał, głowice pogięły i papa. Także masz nowego tego SVR to pilnuj płynu i przy ubytku do ASO i niech szukają, tępić ich i prześladować za takie traktowanie konsumenta. Żeby było gorzej wskaźnik temperatury wykracza poza środkowe położenie dopiero jak płyn przekroczy 116 stopni

Kravik:
A co powiecie na 3.0 benzyna ?
340 albo 380 koni ?
Czy to złoty środek między 2.0 a 5.0 , czy bardziej złoto trzeba mieć w zapasie aby tym jeździć

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej