Dział Techniczny > XJ X350, X358 (2003-2009)
Engine systems faultt, parkbrake fault, DSC not availible,
Jagandme:
Znam trik z aku i tak też zrobiłem - choinka zniknęła :-thank. Aku ma raptem 2 lata więc tutaj pewnie jest ok. Resztę muszę sprawdzić.
A co z tymi słynnymi masami przy reflektorach. Jak je najskuteczniej sprawdzić?
PS czy miałeś tą przyjemność i robiłeś rozrząd w X350? W jednym miejscu wycenili mi rozrząd z regulacją zaworów, szlifowaniem etc na około 15k :-nuts
Jaguar XJ6:
Robiłem rozrząd w swoim X350 jakoś w 2018/19 roku, wymieniony został na wzmocniony, bo oryginalny ma plastikowe ślizgi o ile dobrze pamiętam. Nie miałem oznak zużycia , ale nie chciałem czekać aż się pokażą , więc wymieniłem. Części wyszły wtedy z 3k z hakiem + wymiana ( wypożyczenie blokady z V12 itp. ) z 2k. Wtedy robiłem trochę więcej poza rozrządem więc serwis wyszedł ponad 6k łącznie. Jak masz normalnego mechanika który robi szybko i przede wszystkim wie co robi , to koszty serwisu są akceptowalne. Najwięcej i tak zawsze wychodzi serwis wersji doładowanych i to z początku produkcji ( drogie hamulce i gorzej z niektórymi częściami ). Co do sprawdzania masy , to jak nie odkręcisz , pewności nie będzie, ale możesz popatrzeć przynajmniej, czy nie widać korozji.
Bulldose:
Co do mas - jezeli nikt tego nie naprawial wcześniej - co mozna latwo zweryfikowac wiualnie, bo widac ze beda niefabryczne sruby - to bym zakladal ze jest tam problem. A nawet jak nie ma teraz to bedzie za miesiac, pol rok, rok. Mechanik za robote wezmie 2 stowki bo to prosty temat a wiesz ze bedzie z glowy.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej