Dział Techniczny > XJ X350, X358 (2003-2009)

Engine systems faultt, parkbrake fault, DSC not availible,

(1/2) > >>

Jagandme:
Silnik zaczął wpadać w drgania - charakterystyczne dla kończącej się cewki. Dwie już wyminiłem i wcześniej objawy mijały. Dzisiaj nie miałem akurat czasu na wymianę wszystich więc wymieniłem tylko jedną i dopiero w pon/wt reszte. Niestety po wymianie nie chciał w ogóle odpalić. Błędów nie wywalał wcześniej. Podłaczyłem jeszcze raz OBD i pojawiły się missfire na kilku cylindrach. Odpiąłem akumulator i zapalił bez problemu. Niestety po przejechaniu kilometra wywalił choinkę: Engine systems faultt, parkbrake fault, DSC not availible. Aku na pewno jest dobre, pytanie co dalej sprawdzić?

Jagandme:
O dziwo problemy ustąpiły. Pozostał tylko missfire na kilku cylindrach. Świece nowe, więc pewnie cewki padły?

camaro:
sprawdz kable masowe znajdujace sie pod oslona przednich lefletorow,  z prawej jest chyba 3 a z lewej wiecej sa dobrze widoczne i czesto nie maja styku , gdzie robia wiele bledow silnika

Bulldose:
Tego typu choinka to problem w elektryce, najczesciej bedzie to umierajace aku albo tak jak kolega wyzej wspomnial kable masowe za refelktorami :-)

Jak bedziesz odkrecal kable masowe za swiatlami to licz sie z tym ze ich juz nie przykrecisz, te sruby rozpadaja sie w palcach.

Jaguar XJ6:
Największy problem w X350 to zawsze jego wrażliwa elektryka, jak masz małe napięcie przy rozruchu , to wali błędami skrzyni , szarpie silnikiem ( jakby cewki padały ) i potrafi zapalić całą choinkę , która po odpięciu aku na 1h sama magicznie znika i znowu jest normalnie. Poza tym co napisali już koledzy polecam sprawdzić do ilu V spada napięcie podczas odpalania ( jeśli poniżej 10.5V może sypać błędami po sterownikach ) i ładowanie akumulatora. X350 posiada inteligentny system ładowania akumulatora który rozpoznaje jego poziom naładowania i reguluje mu napięcie jakim jest ładowany ( dlatego po odpaleniu może dawać 13.9V nawet , a po czasie spadnie na 13.5V ). Warto sprawdzić alternator, ja miałem problemy z akumulatorem na początku  a po zmianie na nowy się okazało , ze alternator ledwo zipie i tez poszedł nowy , od tego czasu wszystko działa, włącznie z oryginalnymi cewkami na których wcześniej szarpał i sypał błędami.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej