Będę szukał w takim razie po schematach, chociaż na samą myśl o tym, robię się zielony (schematy i twórcza elektronika to nie mój konik). Natomiast widać, że jest bardzo dużo radarów identycznych wizualnie i bardzo podobnych z numeru części do późniejszych roczników. Przynajmniej kilkanaście sztuk w różnych, krajowych ofertach od Mondeo mk4, Volvo XC60 i jeszcze tam od czegoś. W numerze części różni się tylko końcówka (dwie ostatnie litery) i to nie wiem czy wszędzie. Może kalibracja wystarczy, żeby te numery nie przeszkadzały. Za to starsza wersja z 8-pinową wtyczką pasuje chyba tylko od XK8, S-Type i ewentualnie X-type, jeśli miewał w ogóle coś takiego w menu wypasu. Jakby ktoś wiedział jak wymyślić przejściówkę z 8 na 5 pinów, od której nic nie wybuchnie, chętnie przygarnę taką wiedzę.