taka zabawa skończy się śmiercią skrzyni automatycznej a dokładnie konwertera, hebel + gaz do dechy = stall test
To się robi tylko po to by zdiagnozować konwerter i bardzo krótko, dłużej to tak j.w.
Po drugie w takim trybie obroty silnika nie pójdą wyżej niż ok.2000
"Norma:
V8: 2200 do 2400 obr./min
Diesel: 2600 do 2800 obr./min
5. Wartości poniżej 1300 obr./min. sugerują awarię sprzęgła hydrokinetycznego
6. Wartości pomiędzy 1300 i 2200 obr./min. wskazują obniżenie mocy silnika.
7. Wskazania powyżej 2400 obrotów/minutę (V8) lub ponad 2800 obrotów/minutę(Td5) wskazują na uślizg sprzęgła.
UWAGA:
Czas testu NIE MOŻE przekroczyć 10 sekund i nie należy ponawiać go wcześniej niż po 30 minutach!!"