Autor Wątek: ZAWIESZENIE - BŁĄD C2303  (Przeczytany 3044 razy)

Offline orzel85

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 17
ZAWIESZENIE - BŁĄD C2303
« dnia: Lipiec 29, 2016, 17:47:52 pm »
Witam,
w moim XJ X350 pojawił się błąd oraz komunikat "Air suspension fault". Błąd wczytuje się na komputer dopiero po kilku minutach jazdy. Samochód stoi prosto, nie opada oraz nie wariuje jeśli chodzi o zawieszenie. Po podłączeniu komputera wyrzuca błąd C2303. Czy ktoś może zmagał się już z czymś podobnym oraz może podpowiedzieć w czym tkwi sedno problemu...

Online Choina

  • Moderator Globalny
  • Forumowicz Daimler
  • ***
  • Wiadomości: 2.283
Odp: ZAWIESZENIE - BŁĄD C2303
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 30, 2016, 16:09:28 pm »
C2303 Zbiornik błąd zgodności.
Mechaniczna usterka pneumatyki, takie jak:
- rurka odłączony
- ubytek powietrza
Jest XE MY20, XJ6 1995
By³ X350 Sovereign 4.2 Long 2005,  X350 SuperV8 2003, X-Type 3.0 2004 i 2007, X300 Sovereign 4.0 1997, X308 Sovereign 1998, X300 Tuning Arden 4.0 Manual 1996

Offline pablo21

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.076
    • www.jaguar.org.pl
Odp: ZAWIESZENIE - BŁĄD C2303
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 03, 2016, 16:33:39 pm »
Błąd dotyczy "Reservoir plausibility error". Oprócz tego co napisał Choina to sprawdź podłączenia rurek w zbiorniczku pod kołem zapasowym.
XJ-SC 5.3 V12
XJ40 6.0 V12 Daimler Double Six
X350 V8

Offline kuzek1997

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Kocham to forum
Odp: ZAWIESZENIE - BŁĄD C2303
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 12, 2024, 11:03:51 am »
Cześć panowie i panie!
Nie chce zakładać nowego wątku więc tu się dopnę jeśli to nie problem :)
Pacjent xj350
Po przejechaniu kilkuset metrów i najechaniu na nawet małą nierówność słychać jakby powietrze sobie spuszczał i wyskakuje błąd.Po podpięciu komputera ten błąd to c2303 czyli ten co u kolegi wyżej.
Jeśli się nie uda samemu ogarnąć to dam mechanikowi ale bardziej mnie ucieszy fakt,że sam sobie z tym poradziłem lub z waszą pomocą:D
Skoro mamy już kod błędu to wiadomo że to nie amorki tylko właśnie ten zbiornik tak?bo jakby to był amorek to pewnie kod byłby inny i też wskazałby który amor dokładnie.
Od czego zacząć aby ten zbiornik sprawdzić?
Posmarować te wężyki mydlinami i sprawdzić czy przez któryś nie ucieka powietrze czy może czujnik,kostki? Jak się zabrać do tego ? Bo odepne kostke przedmucham i nie będzie widać że coś z nią nie tak to wepnę ją spowrotem i błąd dalej będzie haha.
Z góry dzięki za jakieś wskazówki