Dział Techniczny > XE (2014 - obecnie)

Diesel 204 KM

<< < (2/2)

Robik:
Niestety nie ma zadnej reguly, zapewne moze to wynikac z braku pewnosci co do trybu jazdy i spsosobu serwisowania przez pierwszego wlasciciela. Znam przypadki awarii silnikow ponizej 35Kkm - jeszcze na gwarancji. Tutaj na forum znajdziesz wlascicieli z przebiegami w okolicach 150Kkm na oryginalnym rozrzadzie. Niestety blizej nieokreslona liczba wladcicieli musiala juz gleboko siegnac do kieszeni i kupic słupek, ktory niczego nie zagwarantuje. Zobacz ile jest ofert Jaga XE z niesprawnymi silnikami na otomoto....

V12:
Silnik AJ21D4 (bez zmienej fazy rozrządu) ma statystycznie dużo niższą awaryjność niż AJ20D4, ale po części wynika to z faktu, że wyprodukowano ich znacznie mniej niż pozostałych diesli z grupy AJ200. Jeśli będziesz wymieniał olej co 10tkm, pilnował wypalania filtra cząsteczek stałych, wymieniał sitko EGR, to teoretycznie powinno być OK.
Zależy też jak był serwisowany od nowości, bo pierwsza wymiana oleju po 34kkm nie wróży dobrze na przyszłość.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej