Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
xj40 - daimler - 1992 - łupnięcie przy odpuszczeniu i naciśnięciu gazu
katar83:
Zrobiłeś coś z tym? U mnie jest to samo, most regenerowany u mnie to koszt koło 7000 PLN więc tanio nie ma.
pawel39:
Zregenerowałeś most za 7000 zł i mimo to jest łupanie?
jagmaniac:
7k??? o jeżusie....
pierwsze co to pytanie co oni ci tam robili (i przy okazji powiedz kto bo moze to bedzie jakas przestroga dla forumowiczow)
zrobienie lozysk i uszczelniaczy zarowno na wyjsciach jak i ataku lacznie z nowa tuleja rozprezna zamkneloby sie w 1000zl z materialem...
wiec gdzie kolejne 6000???
problemem jest to ze te lupniecie nie jest powodowane lozyskami - lozyska to tylko szum
smiem twierdzic ze mamy po prostu luzy na zebach, a nie wiem nawet czy talerz i walek ataku jest dostepny jako nowy do kupienia
wtedy tez trzeba miec podkladki do regulacji i wlasciwe ustawienie na paste wg instrukcji serwisowej
kto taka ma? ja nie.
=
co do mojego statusu to nic sie nie zmienilo... mam to pukniecie i z tym jezdze... na obecnym etapie nie jest gorzej (a jesli robi sie gorzej to idzie to powoli)
wiec skupiam sie na innych elementach...
katar83:
Nie nie, u mnie w UK, kompletna regeneracja mostu to koszt okolo 7000 PLN, wymieniaja wszystko co jest zuzyte i most jest w zasadzie nowy. Mialem nadzieje, ze ktos potwierdzi co jest wlasnie powodem tego lupania przy odpuszczeniu i nacisnieciu gazu. W zasadzie wszystkie X300 i XJ40 maja ten problem.
jagmaniac:
no ja nie wiem dokladnie co jest przyczyna, a wymienili ci talerz i atak na nowy? oni to dorabiaja czy sa czesci?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej