Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
xj40 - daimler - 1992 - łupnięcie przy odpuszczeniu i naciśnięciu gazu
katar83:
Nie, ja sie generalnie na to jeszcze nie zdecydowalem bo to jednak dosc spory wydatek, tak jestem ciekawy czy to w ogole zalatwiloby sprawe, tez mi sie wydaje ze to sa luzy na zebach ale wolalbym sie upewnic zanim w ogole wezme regeneracje pod uwage. Wszystkie czesci musza gdzies byc dostepne bo ta firma w UK gwarantuje regeneracje i te dyfry faktycznie wygladaja jak nowe. Jakby to bylo 1000 zlotych to bym sie nawet nie zastanawial i dal od razu do rozebrania i sprawdzenia.
jagmaniac:
dzis bylem u mechanika i zapytalem o te pukanie, wszedl pod auto i stwierdzil ze przyczyna moze byc poduszka skrzyni biegow - nie daje gwarancji ze jest 100 proc pewny ale tak mu sie wydaje... i teraz mysl...
Yoohas:
Często powodem łupania była faktycznie poduszka - ta ze sprężyną w środku. Koszt nie jest astronomiczny - rozmontowałbym i wymienił. Szczególnie, że to prosta robota.
Dolegliwość powszechna w xj40 i xjs.
katar83:
No bede musial u siebie wymienic, ja mam X300 i wiem ze guma w poduszce jest spokojnie sprasowana tak o 3cm nizej niz nowa. Tak mysle tez ze poduszki tylnie przednich sanek takze moga byc tu wspolwinne, nikt do nich nigdy nie zaglada az do momentu jak calkowicie sie rozlecaja.
Lipa:
Cześć, miałem to samo u mnie w Jagu ostatnio. Do wymiany była podpora wału i łącznik. Dodam, że pasuje od Opla Frontery i kupisz w każdym sklepie motoryzacyjnym.
Wymiana jest bardzo prosta, tylko pamiętaj o zrobieniu znaków na wale. Dodam, że wcześniej wymieniałem poduszkę pod skrzynią i nic nie dało.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej